ייעוץ טלפוני וטיפול ביחידת מקפיא במקרר 4 דלתות של LG- יצרה המון קרח והמאוורר הרעיש מאוד.
חוות דעת:
פניתי לאבי בשעת ערב- רגע לפני סוף שבוע וערב חג, כשזיהיתי שהמקפיא שלי מרעיש ומעלה קרח. אבי היה נכון להגיע במיוחד בדחיפות בשעה מאוחרת, אך אחרי בירור שלו הסתבר שאין לו חלק חילוף זמין בנמצא לטיפול מידי. במקום זה הוא ביקש להנחות אותי טלפונית על אפשרות לטיפול שאולי תעזור כ sos. והרי זה פלא- זה לגמרי עבד, הבעיה נפתרה! אבי איש נדיר במחוזותינו, עם יושרה, מסירות, טוב לב ואכפתיות אמיתית. ראוי לכל שבח!!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דביר ז. גבעתיים.
אשרור: 06/06/2024
משוב: 19/02/2024
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במקרר מחברת LG.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר ב. גבעתיים.
אשרור: 24/05/2024
משוב: 08/02/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר.
חוות דעת:
אבי איש נעים, הוגן ומקצועי. אמר לי את המחיר לפני תחילת העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל א. רמת גן.
אשרור: 23/05/2024
משוב: 27/11/2023
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר במקרר תדיראן.
חוות דעת:
אבי עשה מאמץ והגיע אלי באותו ערב שהתקשרתי אחרי שהרחתי ריח שרוף במקרר.
הוא החליף את המנוע אחרי בדיקה יסודית והמקרר חזר לחיים :)
איש נעים מאוד ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון ח. רמת גן.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרית הדר, רמת גן.
משוב: 14/02/2024
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! אבי תיקן לאמא שלי את המקרר שגרם כמעט לשריפה בבית .הוא תיקן כמו חדש, עם סבלנות רבה והוא גם אוהב לעשות צחוקים, הוא טכנאי מקסים ומקצועי, המחירים שלו נוחים בעיניי ואני מאוד ממליצה עליו ומרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברית סיידוף, רמת גן.
משוב: 02/02/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר וינטג' מסוג אמקור 10.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! הוא אמר מראש שהוא לא מבטיח לתקן והוא נתן את כל כולו. הוא החליף חלקים וכל הזמן הסביר לי מה הוא עושה ושאל את דעתי. הוא היה מקצועי ואמר שהוא לא ראה מקרר כזה שלושים שנה. הוא היה הוגן במחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור ע. בני ברק.
אשרור: 20/08/2023
משוב: 20/06/2023
תיאור השירות:
תיקון של מקרר סמסונג, נתק במאוורר.
חוות דעת:
עלה על הבעיה מהר וסידר אותה והכל מעולה. אחלה טכנאי מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1323 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
שאלות ותשובות עם אברהם
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.