הוא לא תיקן בסופו של דבר. הוא עשה בדיקה וגילינו שחצי מהמזגן חסר ויש לנו כל מיני בעיות אחרות ולכן המזגן לא עובד טוב. אז בסוף לא תוקן אבל הוא מאד עזר לי להבין מה הסיפור שם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב יצהר, רמת גן.
משוב: 26/06/2015
תיאור השירות:
תיקון בעיה בקבל במזגן של אלקו.
חוות דעת:
הוא היה עלהכיפאק והעבודה הייתה במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרית פולבוי, רעננה.
אשרור: 22/12/2015
משוב: 27/09/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקור.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהשירות. הוא היה אדיב, מקצועי, ידען ואמין מאוד. הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר שמעוני, ברקן.
אשרור: 01/09/2015
משוב: 30/06/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מחברת אלקו.
חוות דעת:
הוא היה ממש על הכיפאק. הוא אמר לי לעשות כמה דברים במזגן לפני שהוא מגיע לתקן על מנת לחסוך ממני את העלות של הביקור. המזגן מאוד ישן לכן הוא עבד עליו הרבה זמן והצליח לתקן את התקלה. לפי שהוא הגיע הוא הסביר לי מראש מה יכולות להיות העלויות במידה ולא יצליח לתקן אך בסוף הוא פתר את התקלה. הוא בחור אדיב, מקצועי ובעיקר אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביה ב. רעננה.
אשרור: 19/11/2012
משוב: 19/07/2012
תיאור השירות:
החלפת סטארטר במזגן של אלקו.
חוות דעת:
היה מצויין, הגיע באותו יום חם לתקן את המזגן. היה מאוד נחמד ופתר את הבעיה בזמן קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי קליין, יהוד.
אשרור: 19/11/2012
משוב: 05/08/2012
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מחברת אלקו.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי באותו היום שדיברתי איתו והיה מצויין. הוא איש מאוד חביב ונעים. הוא עשה עבודה טובה והכל עכשיו בסדר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. ס. רמת השרון.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 14/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן אינוונטר של חברת אלקו.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד. התברר שהמזגן שלי גמר את חייו הודתי לו מאוד על הביקור ועל הבדיקה וההשתדלות, אבל אני אצטרך לקנות מזגן חדש. המחיר היה מאוד הגון. אני התרשמתי שיש לו את כל הכלים ושהוא מקצועי מאוד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ע. ט. כפר סבא.
משוב: 01/10/2017
תיאור השירות:
מילוי גז ואספקת שלטים לשני מזגנים עילים של חברת אלקו.
חוות דעת:
היה נחמד, הוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 08/08/2013
משוב: 01/01/2013
תיאור השירות:
תיקון של מזגן 1 כ"ס אלקו.
חוות דעת:
בסה"כ היה בסדר הוא בא בזמן. וניסה לתקן את התקלה התוצאה היא לא המצב שקיווינו שיקרה אבל זה לא אשמתו. עכשיו מחמם אבל הוא לא מפסיק לעבוד. הוא היה הוגן והתיקון עדיין לא יסתיים. הוא הגיע אליי שוב ולא הצליח לתקן את את המזגן אז המליץ להחליף את כל הזמן ואמר שייקח עלות רק על המזגן הישן. ויתרתי על לנסות להשיג אותו. לגבי המחיר שלו אם זה היה עובד המחיר היה בסדר, אבל אני שילמתי לו ובסוף לא תוקן לי המזגן.
***עדכון: בתיווך אתר מדרג הצעתי שנתפשר ויוחזר לי חצי מעלות התיקון (200 שקל).
הוא הסכים אבל בסופו של דבר לא החזיר את הכסף.
איכות
7
זמנים
9
יחס
10
6
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 616 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.