היה מצויין, הגיע אליי מהרגע להרגע, היה נחמד ומקצועי. בסופו של דבר אני צריך להחליף את המזגן אבל זה כבר לא קשור אליו.. הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי גור, רמת גן.
משוב: 18/09/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת טורנדו שכלל החלפת כבל.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב. הגיע בזמן, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי קדם, גבעתיים.
אשרור: 10/12/2013
משוב: 12/05/2013
תיאור השירות:
התקנת מזגן מפוצל 1 כ"ס של חברת טורנדו סאגה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה מאוד סימפטי ומאוד נעים. הוא הסביר לי דברים שרציתי לדעת. הוא היה צנוע, נחמד ונראה מאוד מקצועי. הוא עשה את העבודה בצורה יסודית ובדק שעשה כמו שצריך. בנוסף המחיר היה ממש סבבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
רועי באנר, בית אריה.
משוב: 24/07/2023
תיאור השירות:
חוות דעת להחלפת מזגן עילי מחברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ולקח מחיר סביר. את האיכות לא ידעתי לדרג כי זה היה רק חוות דעת ולא עבודה.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
דניאלה יעקב, פתח תקווה.
משוב: 11/05/2022
תיאור השירות:
תיקון כרטיס פיקוד במזגן מיני מרכזי מחברת טורנדו.
חוות דעת:
בעל מקצוע מעולה! עשה את העבודה כמו שצריך ועבד קשה. לא חיפף ובדק עד שהיה בטוח לגמרי מה התקלה, הופתעתי לטובה. הוא נתן לנו מספר אופציות, סידר הכל פיקס והיה הוגן, נחמד ואיש טוב, אני ממליצה בחום. הוא מיוחד במינו, אדם מקסים וישר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכסיי אילייבסקי, צור יצחק.
משוב: 03/11/2021
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא הגיע ובדק את הקירור של המזגן, אחרי בדיקה הוא ראה שהכל בסדר והמזגן אכן קירר. הוא הסביר לנו שיכול להיות שהבעיה נובעת מהכרטיס אבל המליץ לא להחליף בינתיים. התרשמתי שהוא אמין ולא סתם רוצה לבוא ולקחת כסף. הוא כתב את הפרטים ובמידה והתקלה תחזור נזמין ממנו את הכרטיס. הייתי מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר קרבצקי, הרצליה.
משוב: 30/06/2021
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן רגיל חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, הוא הגיע בזמן שאמר, אמר את המחיר ווידא לפני שהמחיר בסדר, בסוף כשהגיע אמר שלא כ"כ שווה לתקן כי המזגן ישן מאוד אז הוא ניקה את הפילטרים ולקח עלות ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי קגן, שוהם.
אשרור: 03/01/2021
משוב: 03/11/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן מפוצל של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הייתי אומר שהוא מאוד יסודי ואחראי, קראנו לו לתקן מזגן מיני מרכזי ויחד איתו הבנו שעדיף להתקין מזגן חדש, הוא ייעץ לנו מה לעשות ואיך לעשות והיה מאוד אמין ומאוד נעים לעבוד איתו. מגיע לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צליל מרקו, הוד השרון.
אשרור: 11/09/2020
משוב: 13/07/2020
תיאור השירות:
תיקון והחלפת קבל שרוף במזגן שלד חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא איש מקצוע מצוין, הסביר ונתן טיפים איך לשמור על המזגן, עשה דברים מעבר שלא היה צריך ובאמת ראו שהוא עובד מכל הלב. גם המחיר היה מצוין בסופו של דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נריה שטורנלוייסר, פתח תקווה.
אשרור: 28/08/2018
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים, מזגן אחד כלל מילוי גז ושני החלפת קבל ובוסטר - מזגנים טורנדו וMidea .
חוות דעת:
היה מעולה, ממש מאה אחוז, עבד מקצועי מאוד. הגיע בזמן שקבענו והיה זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 615 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.