היה שירות מצוין! הייתי מרוצה מהאדיבות, הדיוק ומכל הבחינות היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי גלזר, מודיעין.
אשרור: 25/04/2017
משוב: 19/02/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן עיליי של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. ממש מעבר לציפיות. הוא גילה את התקלה תוך מספר דקות מרגע שהתקלה הופיעה. זו בעיה שהיה קשה למצוא אותה אבל לגלות אותה זו היתה המקצועיות שלו. הוא בחור אדיב ומקסים. הוא נתן מחיר מצוין, שירות מעולה ובאמת אין לי מילים. אני ממליץ לכולם ואם אצטרך אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון כ. מודיעין.
אשרור: 27/12/2014
משוב: 07/09/2014
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי במזגן עילי של חברת LG בעל 4 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא מצא את התקלה די מהר ותיקן אותה כמו שצריך. הוא גם לקח מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אוהד ר. ראשון לציון.
אשרור: 29/10/2013
משוב: 16/06/2013
תיאור השירות:
החלפת חלק במזגן מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה במחיר סביר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
מוני חיים, מודיעין.
משוב: 13/08/2013
תיאור השירות:
תיקון צינור והוספת גז במזגן, חברת LG.
חוות דעת:
הוא מקצועי, אדיב ושירותי. פשוט אחלה בנאדם! המחיר היה הוגן והכל היה טוב. אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוני ח. מודיעין.
משוב: 01/11/2012
תיאור השירות:
החלפת שני קבלים במזגן עילי מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. הוא פשוט אחלה בחור. הוא איש עבודה מקצועי ואדיב. אני ממש מרוצה ממנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. ג. פתח תקווה.
משוב: 22/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת אל ג'י, 4 כוח סוס, שכלל החלפת מספר קונטקטורים וחוטים שנשרפו.
חוות דעת:
מבחינתי מגיע לו ממש עשר! הכל היה טוב, הוא נחמד, בא בזמן ועבד כמו שצריך. המזגן הוציא אוויר חם והסתבר שהיו שם קצרים בתוך המדחס והוא טיפל בזה, הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. א. מודיעין.
משוב: 27/08/2015
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במזגן רגיל של LG.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד. הוא עבד הרבה זמן אבל בסוף הצליח לפתור את הבעיה. לקח מחיר לא יקר במיוחד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מ. ד. ירושלים.
אשרור: 10/12/2013
משוב: 25/07/2013
תיאור השירות:
התקנת 3 מזגנים רגילים. 2 של LG ואחד של תדיראן עם 2.5 כוח.
חוות דעת:
הוא הגיע לירושלים לפרק שני מזגנים קטנים, הגיע בזמן ועשה את זה במקצועיות לשמה! באמת מקצועיות גבוהה מהרגיל, יש לו ידע והוא עובד יפה מאוד. גם השירות שהוא נתן היה שירות מצוין.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 19/07/2016
משוב: 06/09/2015
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של LG.
חוות דעת:
הוא היה 10, נחמד מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 615 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.