היה מקסים! אבחן שהבעיה הייתה בכרטיס הדיגיטלי וציין שלא משתלם לתקן אותו ושעדיף לקנות מקרר חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרית ברזילי, פתח תקווה.
משוב: 11/07/2024
תיאור השירות:
מילוי ותיקון גז במקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
מרוצה מאוד. אדם נעים. מקצועי, אכפתי. פרס בפני את כל האפשרויות. הגיע בשעה מאוחרת והגון מבחינת מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילי ב. גבעת שמואל.
אשרור: 17/06/2024
משוב: 01/04/2024
תיאור השירות:
תיקון דלת עליונה של מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל א. פתח תקווה.
משוב: 27/01/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמנה שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גידי אורשר, גת רימון.
משוב: 19/03/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר שארפ רועש.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! התברר שאחד המאווררים הפנימיים תקול. היה צריך לפרק את כל הפלסטיקים ולבנות הכל מחדש. לקח זמן אבל המקרר שקט. כמו כן הוסיף פילטר נגד שינויים במתח החשמל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה כהן, פתח תקווה.
משוב: 30/05/2022
תיאור השירות:
בדיקת מקרר חברת LG.
חוות דעת:
היה צריך להחליף מדחס והוא אמר להביא אחריות. הוא היה מצוין, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמליה כץ, פתח תקווה.
משוב: 10/03/2022
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביקה ז. גבעת שמואל.
אשרור: 21/02/2022
משוב: 22/11/2021
תיאור השירות:
תיקן מקרר שארפ שהפסיק לקרר.
חוות דעת:
היה סבלני, עשה בדיקה יסודית, שלב שלב, הסביר את כל האפשרויות בטרם התחיל לעבוד. כבר בטלפון ביקש שאשלח תמונה של המקרר כדי לוודא שיש לו חלפים מתאימים במידת הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור זריף, פתח תקווה.
משוב: 02/02/2022
תיאור השירות:
בדיקת מקרר אמקור שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1321 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.