היה מעולה! הבעיה הייתה ממש פשוטה בסופו של דבר ואברהם לקח לי רק על ביקור. בחור מקסים ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקי לוי, הרצליה.
משוב: 26/02/2025
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אל ג'י.
חוות דעת:
אברהם הגיע, לא פתר את הבעיה וגבה תשלום.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
ישראל הולצמן, רמת השרון.
אשרור: 26/06/2024
משוב: 28/03/2024
תיאור השירות:
החלפת רכיב במקרר מחברת תדיראן מסוג אפולו.
חוות דעת:
היה מעולה, מגיע לו בהכול עשר! אין מילה רעה להגיד עליו. היה מקצועי וחמוד. התקשר ואמר שמגיע תוך חצי שעה, הגיע מצא מיד את התקלה והיה בסדר, נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטור קדרי, הרצליה.
אשרור: 25/05/2024
משוב: 14/02/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלדד סגל, רמת השרון.
אשרור: 10/05/2024
משוב: 08/01/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר יין שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מעולה ונתן לי שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיה פישמן, הרצליה.
אשרור: 28/07/2023
משוב: 29/05/2023
תיאור השירות:
בדיקת מקרר שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
היה בהחלט על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר דוד, רמת השרון.
משוב: 15/03/2023
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת אל ג'י.
חוות דעת:
שירות אדיב מאד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי יצחקי, הרצליה.
אשרור: 28/09/2022
משוב: 29/06/2022
תיאור השירות:
איתור מקור רעש במקרר חברת סמסונג ומילוי גז.
חוות דעת:
הכל היה בסדר! הוא דייק, הייתה לו הרבה סבלנות, היה אדיב מאוד ומקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פבל ל. הרצליה.
אשרור: 07/08/2022
משוב: 12/04/2021
תיאור השירות:
תיקון מקפיא ocean ישן מאד.
חוות דעת:
לאחר בדיקה מעמיקה והבנת סיכוי התיקון הוחלט על מילואי גז בלבד.
אבי מאד נחמד ואדיר, כבר בטלפון הוא ביקש תמונות של המקפיא. כאשר הבין שמדובר במכשיר מאד ישן, עשה את התיאום ציפיות בראש. כאשר הוא הגיע למקפיא, הוא בדק אותו מכל כיוון, שיתף את המסקנות הבדיקה שלו בצורה ברורה ונעימה.
עבד בצורה נקיה ומסודרת, לא השאיר אחריו שום סימן. מקצוען אמיתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דינה מ. הרצליה.
משוב: 19/05/2022
תיאור השירות:
בדיקת מקרר 2 דלתות 800 ליטר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר והגיע בזמן שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1323 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
שאלות ותשובות עם אברהם
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.