ניסה להיות בסדר אולם אני חושש שהידע המצטבר שלו לא תאם את מה שציפיתי ממנו.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
בועז רינר, הרצליה.
משוב: 18/06/2023
תיאור השירות:
ניקיון למזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר וסבלני למרות שטרטרנו אותו עם הזמנים. בא לתקן את המזגן ולא הצליח, אז עשה ניקוי במקום. בגלל שלא פתר לי את הבעיה, אני לא יודע לדרג את האיכות ואת המחיר.
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
לירז יעקבי לוי, הרצליה.
משוב: 31/10/2022
תיאור השירות:
החלפת 3 קבלים וחוטי חשמל במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הגיע אחרי טכנאי קודם שהחליף קבל והוא נשרף. הוא החליף 3 קבלים ועוד כמה חוטים שרופים. השירות היה טוב והוא היה אצלנו הרבה זמן. היה גם קצר כי זה מזגן מאוד ישן אבל המזגן עובד. הוא היה מאוד סבלני. המזגן שוב הפסיק לעבוד, ואז הוא אמר שכבר אין לו מה לעשות בנידון כי המזגן ישן.
הכול היה מצוין. הוא בא ומצא את התקלה. הוא הסביר מה צריך לעשות כדי לתקן ונתן ייעוץ שלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס ז. הרצליה.
משוב: 09/06/2022
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רום קשת, רמת השרון.
משוב: 13/09/2021
תיאור השירות:
החלפת כרטיס פגום וניקוי לצינורות המזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! מקצועי ומנומס, לטעמי אולי מעט יקר מדי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב גיאת, הרצליה.
משוב: 11/08/2021
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון תקלה במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. עשה אתחול לכרטיס וזה פתר את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי אברהם, הרצליה.
משוב: 14/07/2021
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דדי גולדנברג, הרצליה.
משוב: 14/07/2021
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 613 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.