הייתי מאוד מרוצה! לאחר בדיקה מעמיקה סידר את הכבלים, והחליף קבל ניקה וסידר את המזגן, שפועל כעת בצורה מיטבית ולשביעות רצוני המלאה. כל זאת עם חיוך, סבר פנים יפה והסבר ממצה לכל פעולה שלו. המחיר היה סביר לחלוטין. בהחלט אשמור לו מקום למקרה שנזדקק לו בנושאי מיזוג בשעת מצוקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר טולדמו, תל אביב.
משוב: 27/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא קירר.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל עוזרי, תל אביב.
משוב: 07/07/2023
תיאור השירות:
בדיקה יסודית ומילוי גז.
חוות דעת:
היה מדהים! אדיב, מסביר כל דבר ולא מוותר על בדיקה חוזרת אחרי התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילי א. תל אביב.
משוב: 19/06/2022
תיאור השירות:
איתור סיבת נזילה ומילוי גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור בסך הכל! נישמע אדם שמסור לעבודתו ונאמן למקצוע. משקיע זמן, (אמנם מרבה בדיבור ונכנס לפירוט עודף, אבל עושה זאת בנועם ומכוונה טובה.) בתכל'ס, ניראה שפתר את הבעיה :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אורי נתן, תל אביב.
משוב: 01/05/2022
תיאור השירות:
תיקון בעיית קירור במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אין לי מילים השירות מצוין, פשוט חבל על הזמן!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות דורון, תל אביב.
משוב: 14/04/2022
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עלה על התקלה ולא הלך ישר אל הפתרון היקר יותר וניסה לחסוך לנו עלויות, אבל זה לא עבד ולכן הוא הגיע יום למחרת לבצע את ההחלפה היותר גדולה. הוא היה שירותי, אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
קובי גאן, תל אביב.
משוב: 27/07/2021
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן.
חוות דעת:
אמין, לדעתי מחיר הוגן, עמד בזמנים, היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור חזקיהו, תל אביב.
משוב: 30/06/2021
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלנה מירקה, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז ובדיקת נזילות במזגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ביצע עבורי את העבודה והסביר על הכל. המליץ בסוף לקנות מזגן חדש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אלי ט. גבעתיים.
משוב: 27/06/2016
חוות דעת:
היה מצויין. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 613 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.