היחס היה מעולה ובינתיים הכל נראה תקין. באופן כללי הייתי מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר חן, בת ים.
משוב: 05/10/2021
תיאור השירות:
ניקוי בריכת ניקוז והחלפת צנרת במזגן רצפתי.
חוות דעת:
הוא היה מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרי ביכובסקי, בית חנן.
אשרור: 22/09/2021
משוב: 23/07/2021
תיאור השירות:
ניקוי ותיקון המזגן.
חוות דעת:
אין מילים! הוא הגיע בהתראה קצרה, עבד ממש קשה על מזגנים ישנים שבקושי סוחבים, השרה אוירה נעימה ושמר על כללי הקורונה. התוצאה מצוינת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון ב. רמת גן.
משוב: 15/08/2021
תיאור השירות:
בדיקה של מערכת מזגן מרכזי בבית קפה וניקוי פנימי.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון חיון, מודיעין.
משוב: 12/08/2021
תיאור השירות:
ניקוי מזגן מחברת אלקטרה 1 כוח סוס.
חוות דעת:
הגיע בזמן ועמד במחיר שסיכמנו. עשה את העבודה, ניקה אחריו הכי טוב שאפשר והסביר לי הכל. היה באמת בסדר גמור. עמד בכל הציפיות ולא ניסה לסחוט עוד ממני, הסביר שיש מגבלות למזגן ואי אפשר להגיע ליותר קור ממה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. פ. ראשון לציון.
אשרור: 14/10/2021
משוב: 15/08/2021
תיאור השירות:
ניקוי יסודי של ארבעה מזגנים עיליים בדירה.
חוות דעת:
מיקי היה אחלה, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה וסה"כ אני מרוצה מאוד!
אמרתי למיקי מראש מה הבעיה, באיזה מזגן מדובר ושלחתי לו תמונות. הוא הגיע וביקשתי שיתקן שני דברים. הוא הוריד את העינית לבקשתי, לא הייתה לו את העינית להחלפה אז הוא נסע להביא עינית ויצא למשך המון זמן. הוא עבר לתיקון הטפטוף אך לאחר התיקון המזגן המשיך לטפטף. הוא לקח מחיר גבוה לטעמי. בסופו של דבר הוא עמד בהתחייבויות והבין שצריך לחזור ולתקן את הטפטוף, חזר ותיקן וכעת המזגן לא מטפטף.
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לאחר שסיים לימודי חשמל עבד מיקי כשכיר בביצוע עבודות חשמל ומיזוג אויר בין 2002-2006, לאחר מכן עבר לעבוד בחברה שעוסקת בקירור מסחרי ומיזוג מרכזי, ובשנת 2010 למד קורס קירור ומיזוג. "סיימתי בהצטיינות ואפילו נשארתי ללמד במכללה 2 קורסים" הוא מספר. בשנת 2011 יצא מיקי לדרך עצמאית והקים את העסק, ובהמשך למד קורס נוסף (זהה ללימודי הנדסאי) - קירור ומיזוג תעשייתי. "במהלך השניים מעבר למתן שרות ביצעתי פרויקטים רבים - בנייני מגורים, משרדים, מסעדות, חנויות, מפעלים, רשתות, מוסדות, משרדי ממשלה ועוד" הוא מעיד "כיום העסק מתמקד בעיקר בשירות ואחזקה למערכות מיזוג אויר ביתיים, מסחריים ותעשייתיים ולמקררים מסחריים - חדרי קירור והקפאה, חלביות, מעדניות וכדומה".
תחומי התמחות
:: אחזקה ושירות לכל מערכות מיזוג האוויר - ביתי, מסחרי ותעשייתי
:: התקנת מערכות מיזוג מרכזיות - מערכות מים ומערכות מיזוג אויר בטכנולוגיה מתקדמת VRF/V
:: בניית חדרי קירור והקפאה
:: אחזקה ושירות למקררים מסחריים
ותק בתחום
עוסק בתחום משנת 2002 עד 2010 כשכיר משנת 2011 כעצמאי
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.