מזעזע. המובילים נחמדים והיה רושם שהם עושים מעל ומעבר, אבל כשהם עזבו התגלתה רשלנותם או עצלנות במלוא חומרתה. סתם זלזול וקיצורי דרך שטותיים של דקות ספורות. סירבו להתנצל. בהתחלה הציעו לתקן תוך שבוע ואחר כך חמקו להגדרה של מתי שיהיו בסביבה, כלומר אף פעם, בתרגום למציאות. אני אדגיש. הייתה הובלה קלה יחסית. הם קיבלו תוספת שכר להקפיץ ברביקיו לכתובת בדרך ולהרכיב 2 מיטות איקאה ולרבות הבטחה שלי שקוימה לאקסטרה תשלום. ההובלה כללה בסיכום מראש פירוק והרכבה של מיטה כפולה ושל 4 טלוויזיות בהתקנת קיר וכן הרכבת מיטות איקאה חדשות. הקטע הכי מקומם עם מיטות איקאה. דפי ההרכבה והמפתחות פשוט נזרקו או נלקחו שלל ולא נמסרו לי בצורה מסודרת. הם טענו שהרכיבו את המיטות מהראש ולא הסתכלו בכלל בהוראות והתוצאה בהתאם. הברגה אחת נשארה ללא גישה לאחר שהותקנו מעליה זרועות מתכת עם המון הברגות. במקום להסיר את ההברגות ולחזק את ההברגה שהגישה אליה נחסמה השאירו הברגה רופפת עם רווח מכוער במקום בולט במיטה. ואז הסתבר שגם ההברגה מעליה לא ניתנת לחיזוק כי ההברגה מתחתיה נשארה בולטת החוצה. הם טענו תחילה כי הרווח הוא בגלל שהזזתי את המיטה. הסבר תמוה למיטה שזה הורכבה בצורה מקצועית כביכול. ונניח שהזזתי, דבר שהיה לא נכון כשלעצמו? אז מה? ואמרו שהכול בסדר. אז יש רווח. רק רווח אחד. אם יש רק רווח אחד אז בעצם זה מראה התקינו מושלם. לא אהבתי ונשארתי תקוע עם הברגה מכוערת ורופפת. פשוט ככה. למרות ששילמתי על הרכבת מיטה מקצועי ולא "מהראש" וכמובן נשארתי בלי מפתחות לברגים של איקאה לחיזוקים ובלי דפי הסבר להרכבה ופירוק אך מצאתי אחד מההסברים הללו רק לאחר כמה ימים זרוק מקומט ברצפה. הלאה. המיטה הכפולה. למיטה זו יש ארגז מצעים ובתחתית דיקט שמחוזק על ידי מסמרים או מהדקים לגוף המיטה. אבל הם התעצלו להביא אקדח או להשתמש באקדח, והרכיבו את המיטה כשהדיקט פשוט מונח ברצפה בצורה מכוערת. התשובה שלהם: זה לא תפקידם להדק. נמשיך. יש שני סוגים של מתלים לטלוויזיה עם הקיר. צריך כמובן לוודא התאמה של מתלה שמבריגים לקיר לזה שמבריגים לטלוויזיה. מה פתאום שיבדקו התאמה. הבריגו בלי לבדוק ויצא עקום. אפילו הטלוויזיה הגדולה בסלון הותקנה עקום. ואני לא נדבר על זה שהגעתי טיפה אחריהם לדירה. אמרתי להם שיפזרו מיטות לחדרים הילדים לפי הבנתם. הכניסו מיטה גדולה לחדרון ומיטה קטנה לחדר הגדול. למה? כשביקשתי שיחליפו חדרים למיטות פשוט סירבו. לא ממליץ. אפילו לא טרחו להתנצל על עוגמת הנפש. אמרו בבוז שיחזירו את האקסטרה השתלם וכמובן לא החזירו. להפך. הרבו בעלבונות. גם כשאמרתי: ללקוח שקיבל מכוער ועקום אתה פשוט מתנצל ומתקן הכי מהר, וזהו. כל מילה מיותרת, קל וחומר הטחת עלבונות בלקוח שהרגיש מרומה. לא עזר. הייתי שמח אם היו מתנצלים מהר, מתקנים מהר, וחוסכים ממני עוגמת נפש ומעצמם את הביקורת הזו. כפי שאמרתי להם: קל לקלקל. קשה לתקן.
איכות
0
מחיר
8
זמנים
10
יחס
0
4
כללי
נוי מ. חדרה.
משוב: 05/03/2025
תיאור השירות:
הובלת דירה.
חוות דעת:
היה מושלם! מקצועי ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נמרוד ס. חדרה.
משוב: 09/01/2025
תיאור השירות:
הובלת דירת 2 חדרים מגבעת אולגה לעין הים.
חוות דעת:
עבדו בצורה יעילה ומהירה. טימור אחלה גבר. כל העבודה תוקתקה כל הציוד הגיע ללא שום בלאי. הגיעו בזמן ואפילו הקדימו. אמליץ לחברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירדן ש. חדרה.
משוב: 05/01/2025
תיאור השירות:
הובלה של דירת 4 חדרים מהמרכז לחדרה.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות! הצוות מקסים, תקתקו הכל כולל הרכבה ופירוק ממליצה בחום!!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רז ר. חדרה.
משוב: 03/12/2024
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שלושה חדרים בתוך חדרה.
חוות דעת:
הוא היה פנטסטי! המחיר הכי זול והגון לדעתי שהיה מבין עשרות שקיבלתי מהם הצעת מחיר וזה הסיבה שהלכתי איתו, הבן אדם תותח, כבר המלצתי עליו והעברתי את הפרטים שלו ובאמת שאין לי מה להגיד. האחרים שביררתי איתם היו על הפנים וטימור יצא על המאה בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל טשליצקי, חדרה.
משוב: 08/10/2024
תיאור השירות:
הובלת מספר פריטים כולל מכונת כביסה, מקרר וספות בתוך חדרה עם שירותי אריזת רהיטים.
חוות דעת:
טימור היה סבבה, הוא לא היה הכי מקצועי בעיניי אבל יש לו יחסי אנוש טובים.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
ענת מליחי, חדרה.
משוב: 07/02/2024
תיאור השירות:
הובלת דירה בת ארבעה חדרים מבית אליעזר לנווה חיים וחדרה.
חוות דעת:
כל השירות היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד זהבי, חדרה.
משוב: 04/01/2024
תיאור השירות:
הובלת דירת שלושה חדרים וגינה מחדרה לקיבוץ מענית שכללה עציצים וצמחים, ספריה, מיטה, מקרר, ארגזים ופירוק ארון.
חוות דעת:
אני ממש מרוצה! כבר בשיחת הטלפון הראשונית הוא ענה מהר, דיבר לעניין, קיבל ממני פרטים מלאים ונתן לי הצעת מחיר יחסית מהר. לאחר מכן קבענו די מהר, הייתה לו זמינות גבוהה ותוך יומיים כבר הגיע. קבענו בשעה 8:00 בבוקר וכבר ב 7:30 הוא היה אצלי ודייק בזמנים. הוא עבד מאוד מסודר, כל ההעמסה של הדברים והסידור במשאית היה מתוקתק ומסודר מאוד, הוא פירק את הארון בצורה מקצועית, העביר את העציצים והצמחים שהיו הפרויקט העיקרי בצורה מעולה וגם בקיבוץ עשה פריקה טובה והפועלים היו על הכיפאק. אני הייתי מאוד מרוצה! גם מבחינת המחיר קיבלתי הצעות מחיר נוספות והמחיר היה טוב מאוד בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר לייבו, חדרה.
משוב: 03/01/2024
תיאור השירות:
הובלת דירה בתוך חדרה.
חוות דעת:
הוא היה עשר מעשר! הוא מעולה ואין טענות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם זלומונסקי, חדרה.
משוב: 26/11/2023
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שלושה חדרים ושמונים ארגזים בתוך חדרה.
חוות דעת:
הגיע לפני הזמן, היה נחמד ועשה את ההובלה הכי מהירה שעשיתי. ההובלה הייתה ללא מקרר ומכונת כביסה. הם טובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 201 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תחומי התמחות
:: הובלות דירה
:: פירוק והרכבה של ריהוט
ותק בתחום
משנת 2015
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.
רגע לפני...
רגע לפני שאתם מתקשרים, בואו נוודא שהתאריך שאתם צריכים פנוי!
ביומן תוכלו לראות את כל התאריכים הפנויים של טימור.