היה מצוין. הוא הגיע בזמן, עבד קשה, היה חרוץ ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
פבל גרשקוליץ, ראשון לציון.
משוב: 26/10/2023
תיאור השירות:
החלפת מסילה של המגירה וחיזוק ציר הדלת.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים כהן, הרצליה.
משוב: 01/05/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת צירים בדלת של ארון מטבח.
חוות דעת:
קודם כל הוא איש מקסים! העבודה בוצעה בצורה מצוינת ומבחינת ההתנהלות ההתנהגות שלו היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל שילר, תל אביב.
משוב: 01/09/2022
תיאור השירות:
התקנת צירים חדשים לדלת ארון כיור במטבח.
חוות דעת:
אמנון מקסים, מקצוען ורציני. היה זמין לעבודה מהירה, התעניין מראש לגבי דרישות העבודה, הגיע מוכן ובזמן שקבענו וישר ניגש לעבודה. עשה את הכל בצורה מדויקת ומקצועית. אמנון ראה בעיות נוספות במטבח ותיקן ללא עלות נוספת. עשה מעל ומעבר למצופה. המחיר היה הוגן לדעתי והעברת הכסף היתה נוחה. מאוד ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר ר. נס ציונה.
משוב: 16/08/2022
תיאור השירות:
החלפת בוכנה בדלת מיקרו ותיקון צירים בארונות מטבח.
חוות דעת:
הגיע בשעה שנקבעה, מקצועי מאוד, אמין ועשה את התיקונים בזמן סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר ב. תל אביב.
משוב: 12/01/2022
תיאור השירות:
תיקון דלת ארון מטבח שכלל התקנת צירים חדשים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הוא לקח את המחיר שאמר מראש והיינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב ר. רחובות.
אשרור: 06/01/2022
משוב: 05/07/2021
תיאור השירות:
תיקון והחלפת צירים בדלתות, כיוון דלתות מטבח.
חוות דעת:
אמנון איש מקצוע יעיל שביצע את עבודתו לשביעות רצוני. הגיע בזמן שנקבע, היה אדיב ומסביר פנים, בדק והחליף את הצירים הרלוונטיים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דוד נ. נס ציונה.
אשרור: 02/08/2021
משוב: 03/01/2021
תיאור השירות:
תיקון תחתית לארונות ע"י פלטות עץ סנדוויץ, החלפת צירים עם טריקה שקטה לדלתות הארונית.
חוות דעת:
עבודה יסודית וטובה, מאוד מרוצים!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ריטה צח, רמת גן.
משוב: 20/07/2021
תיאור השירות:
תיקון דלתות מטבח והחלפת צירים.
חוות דעת:
היה מקצועי מאד, ענה מיד לאחר יצירת קשר, בא מיד לפירוק הדלתות הישנות, נתן הצעת מחיר הוגנת וגם תיאם זמן להרכבה לאחר תיקון.
הכל היה בסדר גמור, הייתי מאד מרוצה מעבודה והשרות.
כשנגר מטבחים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של מטבחים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון הגיע לתחום הנגרות לגמרי במקרה. "למדתי בבית ספר שבח 3 שנים, במגמת נגרות. אבל בפועל, את הלימודים האמיתיים ואת רוב הידע שלי צברתי מהתמחות אצל נגרים מקצועיים אחרים. איך אומרים? מכל מלמדי השכלתי".
אמנון חובב מוזיקה לא קטן, וכשהוא לא בעבודה כנראה שתוכלו למצוא אותו מנגן. "אני מנגן בגיטרה, גם חשמלית וגם קלאסית. ובתחום שלי זה לא כל כך פשוט", הוא צוחק "צריך לשמור טוב טוב על האצבעות כשעובדים בנגרות!".
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך לעסוק בתחום הנגרות. וכמובן הבריאות, זה הכי חשוב".
אמנון עוסק בתחום הנגרות כבר מעל לשלושים שנה, וכיום עומד בראש העסק האישי שלו,המתמחה בעיקר בתכנון וייצור מטבחים.
הדבר שהכי מייחד את אמנון בעבודה הוא הניסיון המקצועי שצבר לאורך השנים מצד אחד, ועבודה אישית עם הלקוחות מצד שני. "אני בונה דברים לפי הזמנה אישית בשביל הלקוחות שלי", הוא מספר. "כל אחד מהלקוחות הוא עולם בפני עצמו. הלקוחות מאוד חשובים לי, אבל אם מישהו יבקש ממני לעשות משהו שלדעתי הוא לא נכון מקצועית – אני מעדיף לוותר על העבודה מאשר לעשות אותה לא טוב, כי בסוף יש לי ניסיון של הרבה שנים ואני יודע מה לא כדאי ללקוח לעשות".
הוא נהנה מתהליך העבודה, ובעיקר אוהב לראות את התוצאה הסופית של מה שעשה. "אני יכול לתכנן בית או דירה מההתחלה ועד הסוף, ולדעת כבר מההתחלה איך הוא יראה. זה גם השלב שאני הכי אוהב – לראות את התוצר המוגמר, איך העבודה שלי יצאה אחרי שאני מסיים אותה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.