היה בסדר בסך הכל. בהתחלה הוא המליץ להחליף את המערבל אבל העדפתי שלא כי עד אז לא הייתה בו שום תקלה. באותו היום שתיקן לא היו מים חמים אז הוא חזר שוב כדי להחליף את המערבל. בסך הכל הוא דאג שהכל יתוקן וחזר אבל הכל יצא בסוף מאוד יקר בגלל שהיה צריך לחזור שוב.
היה עשר בכל הבחינות, הוא אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שפגשתי! התרשמתי מהמהירות שבה הוא הבין את הבעיה, מהטיפול שלו לתיקון אבל גם מהטיפול שלו כדי למנוע את הבעיה בעתיד. הוא היה מאוד אכפתי, דאג להסביר מה הן נקודות הכשל ומה לעשות כדי שזה לא יחזור על עצמו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל סימן טוב, הוד השרון.
אשרור: 23/01/2024
משוב: 17/10/2023
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות! ביעילות ובזמן.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי ק קזה, הוד השרון.
אשרור: 07/04/2023
משוב: 05/02/2023
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
מאור היה על הכיפאק! הוא בא, תיקן, עשה את העבודה שלו והיה בסדר גמור. אני חושב גם שהמחירים שלו סבירים ואני מתכוון לקחת אותו לעוד עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב ס. כפר סבא.
משוב: 19/06/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עבד נקי ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור היב, הוד השרון.
משוב: 31/01/2022
תיאור השירות:
החלפת חמם ותרמוסטט, לאחר שהדוד נקפיץ את החשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה, ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא ב. תל אביב.
אשרור: 20/04/2025
משוב: 16/02/2025
תיאור השירות:
תיקון שסתום ערבול סתום.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סער פלס, גבעתיים.
אשרור: 26/03/2025
משוב: 18/01/2025
תיאור השירות:
תיקון דוד.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אתי פדידה, רחובות.
אשרור: 13/02/2025
משוב: 15/12/2024
תיאור השירות:
החלפת פלאנצ' ומאיץ.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה דנגור, הרצליה.
משוב: 26/01/2025
תיאור השירות:
התקנה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 217 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
למאור חברת אינסטלציה וותיקה בתחום אחזקת הבית והעסק המתמחה בכל סוגי עבודות האחזקה, התיקונים וההתקנות בתחום האינסטלציה והשיפוצים הכלליים.
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה וחידוש צנרת מים וביוב
:: התקנות ברזים מכל הסוגים, ניאגרות, אסלות, כלים סניטריים, אינטרפוץ, ארונות אמבטיה ועוד
:: פתיחת סתימות בבית ובעסק, פתרון תקלות בניאגרות
:: תיקון דודי שמש ופתרון תקלות חימום בדודים
ותק בתחום
בתחום החל משנות ה90
האחריות כוללת
:: אחריות על כל עבודה מובטחת כדין
הכשרה
הכשרות והתמחויות בחברות התעשייה מהמוכרות במשק בענף הבנייה והאינסטלציה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.