בגדול, הם היו נחמדים, הם הגיעו בזמן ועשו עבודה טובה בהובלה עצמה, אבל הייתה לי איתם בעיה שדיי השאירה טעם רע אחרי ההובלה - כשהיינו לקראת סיום, פתאום שמתי לב שהחבר'ה התחילו להיות קצת לחוצים ללכת מהר אז שחררתי אותם בלי שהספקתי לעבור על הכל. כמה שעות לאחר שהם הלכו, תוך שאנו מסדרים את הדברים גיליתי שהדלת של התנור מפורקת. לא רציתי לגעת בזה, התקשרתי לאחראית שלהם במשרד והסברתי לה את המצב. היא אמרה שאין בעיה והיא תדבר איתם שיגיעו אלי כמה שיותר מהר. הם לא חזרו אלי. התקשרתי אליהם שוב אמרו לי שאין בעיה ושהם יבואו עד 3 ימים. לאחר 4 ימים שהם לא מגיעים ולא יוצרים קשר, התקשרתי בפעם השלישית לאחראית והיא עונה מופתעת ולא ידעה שהם לא היו, הם כנראה לא מתואמים בניהם. בסופו של דבר, התקשרה אלי האחראית למחרת בערב ואומרת לי שהם יכולים להגיע מעכשיו לעכשיו (השעה 19:00) יש לציין שאני עם ילדים ולהודיע לי מעכשיו לעכשיו זה בעייתי בשבילי. כאשר אמרתי לה את זה היא התחילה להלחיץ אותי ואמרה לי שזה או עכשיו או בעוד הרבה מאוד זמן. כשניסיתי למצוא פתרון התחילה לומר שזה באשמתי שאישרתי את ההובלה בלי לעבור על כל הדברים. בלית בררה אישרתי שיגיעו. בסוף הם הגיעו למרות שזה לא היה לי נוח והתנהגו בצורה לא משהו, תקנו את התנור תוך 20 דקות והלכו. לא הייתי מרוצה מההמשך טיפול שלהם. ההובלה עצמה היתה בסדר, אבל ההמשך טיפול לא היה לטעמי.
כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
העסק נקרא 5 כוכבים מכיוון שהוא הוקם על ידי 5 האחים למשפחת חן. ליתר דיוק, ארבעת האחים והאחות. למשפחה יש עסק נוסף לשיווק והובלת מוצרי מזון שנקרא שיווק חמישה כוכבים. גיא חן מנהל את העסק של ההובלות. גיא: "אני הולך על הובלות ברמה אחרת – כמו מלון חמישה כוכבים".
:: 3 משאיות סגורות
:: מעל 10 שנות ניסיון
:: שימוש בחומרי אריזה איכותיים
:: פתרונות אחסון
:: פירוק והרכבה על-ידי נגרים
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.