איתור ותיקון נתקים במעגלי שקעים ותאורה, כלל התקנת בתי מנורה חדשים.
חוות דעת:
מיכאל עשה יופי של עבודה ואני ממש מרוצה מהשירות שקיבלתי ממנו, התרשמתי לטובה והייתי לוקחת אותו לעבודה נוספת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי בריטמן, ירושלים.
משוב: 26/04/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש והתקנת שקע תלת פאזי במטבח.
חוות דעת:
היה אצלינו 3 או 4 פעמים והוא פשוט מקסים! נעזר בו שוב כשנצטרך ללא ספק. הוא נותן שירות מעולה! 10 מתוך 10! אין תלונות. החשמלאי שבא אחריו, אמר שהכל פיקס! הוא נחמד, מחייך ועונה תמיד להודעות. הוא באמת בחור שמצד אחד נותן עבודה טובה ומצד שני מאוד נעים! אני פניתי אליו בחול המועד בזמן שהוא לא עבד ורציתי בהחלט לחכות לו עד אחרי החג. כשאני מזמין אותו, אני רגוע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ד. ל. ירושלים.
אשרור: 05/02/2022
משוב: 05/12/2021
תיאור השירות:
ביצע בדיקת הארקה, בדיקה והחלפה של קונטקטור וממסר פחת בלוח חשמל, התקנת שקע חדש ותיקון שקע שבור.
חוות דעת:
היה מצוין! היה מאוד לעניין. היה מקצועי וענייני מאוד, הגיע בזמן, היה אדיב ושירותי. תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
מיכאל הוא חשמלאי ועל כך מספר: "תמיד התחברתי לתחום החשמל, הכי התחברתי למי שלימד אותי לעבוד. אני מקצוען אמיתי, שחייב שהכל יצא מושלם, וככה הורגלתי. יש לי עוד הרבה ללמוד אבל בסך הכל אני אוהב את התוצאות של העבודות שלי, ומרגיש שגם הלקוחות מרוצים." מיכאל מספר על חשיבות הלקוח בעיניו: "המוטו שלי - לקוח מרוצה. כשאני מגיע לתקלה, ככל שהיא מסובכת היא מאתגרת אותי יותר, וכשאני פותר אותה זה מספק אותי מאוד בלי קשר לשכר על העבודה."
תחומי התמחות
:: תיקון תקלות, התקנות, תיקון דודים
:: תכנון והתקנת תאורת חוץ
:: פתרון בעיות הארקה
ותק בתחום
בתחום משנת 2009.
האחריות כוללת
:: אחריות על העבודה.
:: על אביזרים שמגיעים עם אחריות מהיבואן. לדוגמא שעון שבת לדוד.
:: במידה וההתקנה בוצעה כראוי ואחרי שנה הוא הפסיק לעבוד.
:: ניתן להחזיר ליבואן ואין צורך לשלם על השעון עצמו בהתקנה נוספת.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.