מיכאל נותן שירות אדיב ומקצועי, מכל הלב, במחירים הוגנים, זמינות גבוהה שכללה שתי ביקורים תכופים - אחת להערכת והבנת התקלה ושניה - לטיפולה. בין החלופה לתיקון מורכב ועלות גבוהה יותר הוא בחר להמליץ על החלופה הפשוטה והטובה יותר בהרבה, הן ברמה הפרקטית מצד מורכבות של מערכת החשמל בבית ישנה בבית דירות ישן והן מצד יעילותה המוטלת בספק ובעלות עבודה גבוהה יותר. ממליץ בחום.
הוא עושה עבודה מקצועית וטובה, זמין והגיע מהר. ממליצה עליו בחום , הוא הבין מה התקלה מתמונה וידע מה תהיה העבודה מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. ב. ירושלים.
משוב: 26/07/2021
תיאור השירות:
איתור ניתוק של ההארקה בנקודות חשמל בבית.
חוות דעת:
עבד בעדינות של מנתח כירורגי כדי למזער למינימום שבמינימום נזקי טיח. לבסוף מצא פיתרון יצירתי לבעייה. אדם נעים הליכות, עדין, ישר יודע מה הוא עושה, סבלני ומסביר כמה שצריך עד להבנה מלאה, מקצועי ביותר!
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
מיכאל הוא חשמלאי ועל כך מספר: "תמיד התחברתי לתחום החשמל, הכי התחברתי למי שלימד אותי לעבוד. אני מקצוען אמיתי, שחייב שהכל יצא מושלם, וככה הורגלתי. יש לי עוד הרבה ללמוד אבל בסך הכל אני אוהב את התוצאות של העבודות שלי, ומרגיש שגם הלקוחות מרוצים." מיכאל מספר על חשיבות הלקוח בעיניו: "המוטו שלי - לקוח מרוצה. כשאני מגיע לתקלה, ככל שהיא מסובכת היא מאתגרת אותי יותר, וכשאני פותר אותה זה מספק אותי מאוד בלי קשר לשכר על העבודה."
תחומי התמחות
:: תיקון תקלות, התקנות, תיקון דודים
:: תכנון והתקנת תאורת חוץ
:: פתרון בעיות הארקה
ותק בתחום
בתחום משנת 2009.
האחריות כוללת
:: אחריות על העבודה.
:: על אביזרים שמגיעים עם אחריות מהיבואן. לדוגמא שעון שבת לדוד.
:: במידה וההתקנה בוצעה כראוי ואחרי שנה הוא הפסיק לעבוד.
:: ניתן להחזיר ליבואן ואין צורך לשלם על השעון עצמו בהתקנה נוספת.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.