אני ממליצה עליה מאוד. היא יסודית, מקצועית, הצילה אותי במלא מצבים ואני מרוצה ממנה. אם אני אצטרך משהו אני אפנה אליה שוב. אני ממש מעריצה אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. נ. ראשון לציון.
משוב: 09/04/2024
תיאור השירות:
העברת נכס נדלן עקב גירושין.
חוות דעת:
ממליצה מאוד, מקצועית, שירותית וזמינה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. נ. ראשון לציון.
משוב: 10/03/2024
תיאור השירות:
ייעוץ בדבר עריכת הסכם ממון וצוואה.
חוות דעת:
שירות מדהים, היא מקצועית מאוד שירותית קשובה לצרכים ועושה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ב. ב. נתניה.
משוב: 18/01/2023
תיאור השירות:
יישוב סכסוך בענייני משפחה הכוללים הסדרי מזונות והסכמים.
חוות דעת:
שירן מקסימה, היא נותנת יחס אדיב, מקצועי וחבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ט. ח. ראשון לציון.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
עריכת הסכם ממון.
חוות דעת:
נתנה לנו יחס טוב ועשתה עבודה טובה. השירות היה מעל ומעבר בכל מה שהיינו צריכים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשעורך דין לענייני משפחה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עורך דין לענייני משפחה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
שירן, עורכת דין ומגשרת, בעלת תואר שני במשפטים – LL.M עם התמחות ייחודית בדיני מקרקעין מטעם אוניברסיטת בר-אילן, מספרת על עצמה: "המשרד שלי ליווה ומלווה מאות עסקאות מקרקעין החל מהשלב הראשוני, תוך ביצוע כלל הבדיקות המשפטיות הנדרשות, בניית לוח תשלומים המותאם למתווה העסקה וצרכי הלקוח, התנהלות מול הרשויות ומתן ליווי משפטי מקיף, יסודי ובלתי מתפשר עד תום העסקה". שירן מוסיפה: "יסודיות ייחודית והצבת רף מקצועי יוצא דופן ובלתי מתפשר מהווים עקרונות המנחים את אופן פעילות המשרד. השירות המשפטי ניתן באופן בלתי אמצעי ללקוחות המשרד. המשרד חרט על דגלו כי כלל לקוחותיו יזכו להגנה משפטית מקיפה, תוך הנגשת הז׳רגון המשפטי הסבוך ווידוא כי העסקה תתבצע באופן בטוח, בהיר ומיטבי.״
•עורכת דין ומגשרת.
•תואר שני, LL.M (אונ׳ בר אילן בהצטינות).
• מגשרת מוסמכת משנת 2013.
•חברה בוועדת הקניין של לשכת עורכי הדין בישראל.
• מרצה בנושא "משפט ומיסוי מקרקעין" בקורסי יזמות נדל"ן שונים ברחבי הארץ.
שאלות ותשובות עם עו"ד שירן
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
בעל מקצוע זה לא נותן שירות באזורך (קריית שמונה והסביבה)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.