כשחברת ביובית רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי ביובית. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"אנחנו מספקים לכם שירותי ביוב מהירים ויעילים ומבטיחים שביעות רצון מרבית, כך יעידו לקוחותינו הרבים במהלך השנים", מספרים ירדן ותומר, "יש לנו ניסיון בטיפול מגוון בעיות ביוב, מאתרים ופותרים את הבעיה במקצועיות ללא פשרות". "כשאנחנו מטפלים בבעיה" ממשיכים ואומרים החבר'ה "אנחנו משתדלים שהיא לא תחזור על עצמה וכמובן שלא יהיה נזק לסביבה בעת העבודה."
תחומי התמחות
:: פתיחת סתימות מורכבות
:: מגוון שירותי ביוב
ותק בתחום
3 שנים כשכיר במערך האקולוגיה של עיריית תל אביב-יפו וכבר משנת 2005 עצמאי בתחום הביוב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.