הוא היה אחלה, קבענו איתו מהרגע להרגע והוא עשה מה שביקשנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל ינאי, רמת גן.
אשרור: 09/07/2023
משוב: 09/04/2023
תיאור השירות:
תיקון רגל של שולחן והרמת מיטה.
חוות דעת:
היה מצוין! מאוד אדיב והגיע בהתראה קצרה בערב חג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ספיר לוי, גבעתיים.
משוב: 12/06/2023
תיאור השירות:
פירוק ארון מטבח והתקנת מדיח כלים Bosch.
חוות דעת:
היה מעולה! אייל היה ממש חמוד, הגיע בזמן, עשה עבודה מעולה והיה מסודר ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל בן חור, רמת גן.
משוב: 09/05/2023
תיאור השירות:
תיקון דלת במטבח.
חוות דעת:
אייל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק א., רמת גן.
משוב: 27/12/2022
תיאור השירות:
הרכבת מזנון, סידור כבלים ותיקונים קטנים בבית.
חוות דעת:
אייל היה בסדר גמור, הגיע בזמן , היה נחמד ועבד במקצועיות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
איל ג. גבעתיים.
משוב: 26/12/2022
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה בסלון, תליית מדף מתכת, נדנדה, תיקון פנלים בארון מעץ, החלפת מנעול בתיבת דואר וסתימת חור בקיר.
חוות דעת:
אייל היה פרפקט! הגיע ותקתק הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינת שמש, רמת גן.
משוב: 07/07/2022
תיאור השירות:
הרכבת רהיט מאיקאה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמוס גאוי, רמת גן.
משוב: 15/05/2022
תיאור השירות:
תליית וילון ומראה ופירוק והרכבה של ארון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר זהר, רמת גן.
משוב: 11/05/2022
תיאור השירות:
תליה של ארונות אמבטיה ותליית מנורה.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 300 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.