עבודת חשמל גדולה בבית משופץ שכללה התקנת לוח ונקודות חשמל.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעבודה, איש מקצוע אמין ועומד בזמנים, בן אדם שעושה את העבודה כמו שצריך בצורה הכי טובה, אני מרוצה מהכל, אין לי תלונה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורי וימטרוב, ראשון לציון.
משוב: 17/08/2025
תיאור השירות:
התקנת כיריים חשמליים והחלפת שקע חד פאזי.
חוות דעת:
רוני בסדר גמור, טוב מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אוולין ג. נס ציונה.
משוב: 14/08/2025
חוות דעת:
היה מעולה, היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא תדהר, ראשון לציון.
משוב: 14/08/2025
תיאור השירות:
החלפת ממסר בארון חשמל.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי ס. נס ציונה.
משוב: 10/08/2025
תיאור השירות:
החלפה של 3 גופי מנורת לד צמודי תקרה בקוטר 17 ס"מ.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא המליץ בטלפון מה לקנות, הגיע במהרה לאחר שרכשתי את גופי התאורה והחליף באופן זריז ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר ז. יבנה.
אשרור: 10/08/2025
משוב: 11/05/2025
תיאור השירות:
התקנת שני מאווררי תקרה ונקודת חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 85 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
רוני, חשמלאי, מספר על עצמו: "אני בענף החשמל משנת 1994 והמוטו שלי הוא לא להיות הזול ביותר אלה הטוב והאיכותי ביותר ולתת מחיר הוגן בהתאם לעבודה. כאשר פונה אלי לקוח ומבקש עבודת חשמל, אני שואל את כל השאלות שצריך כדי לדעת היכן ההתקנה,ו מה גודל התיקון או המוצר, כדי לבנות את התמונה השלמה בראש ולדעת כמה זמן עבודה זה יידרש. אני אוהב את התחום בכל ליבי. אני עושה התקנה אצל הלקוח בדיוק כפי שהייתי עושה אצלי בבית. בנוסף, יש אחריות על העבודה שאם חלילה משהו ישתבש - אני אחזור. אני מאמין שכאשר אתן שירות טוב ומקצועי, הלקוחות יגיעו לבד דרך משפחה וחברים וטוב שם טוב משמן טוב."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.