תיקון שכלל החלפת כרטיס, קבל ומילוי גז במזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה יופי! נתנאל שאל אותי לגבי כל חלק שהחליף אם אני רוצה להחליף אותו והסביר מדוע הוא חושב שכדאי להחליף. המזגן עובד ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
שירות והתקנה למערכות אינוורטר
תעודת גמר
תעודת השתלמות
אודות
לנתנאל יש חברה למיזוג אוויר ועל כך הוא מספר: "מגיל 15 אני בתחום המיזוג עם אהבה למקצוע. חשוב לי מאוד שכל לקוח יצא מרוצה וירגיש שהוא ביידים טובות ויש לו על מי לסמוך".
תחומי התמחות
:: מכירה, התקנה ושירות למערכות מיזוג אוויר
הכשרה
- קורס חשמלאי מיזוג ממשרד העבודה
- קורס מיזוג וקירור
- קורס מומחה במערכות אינוורטר
- מורשה מטעם תדיראן
- מורשה מטעם אלקטרה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.