הנזילה אכן תוקנה אבל המנגנון הפסיק לעבוד כמו שצריך, אי אפשר יותר להוריד כמות מדודה של מים. הוא אמר שהמערכת ישנה אז עדיף לי כבר להחליף הכל, למרות שלפני כן המנגנון עבד טוב. למרות שביקשתי, לא הגיע שוב לנסות לתקן את העניין.
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לאון מתמחה באינסטלציה כבר כ-9 שנים. הוא מעיד על עצמו ש"לא משנה איזו עבודה יש, אני נמצא שם בכל זמן העבודה ומבצע אותה עם או בלי עובדים ואחראי על הנעשה".
לאון מספר שהוא הגיע למקצוע הזה "מתוך צורך אישי באינסטלטור אמין ואחראי". הוא מוסיף ומספר: "עבודת האינסטלציה הראשונה שעשיתי הייתה בבית שלי, שהיה בית חדש שנעשו בו המון טעויות ולכן הייתי צריך להחליף את כל מערכות המים בבית. אחר כך הלכתי ללמוד כשנה אינסטלציה וכך התחלתי להיות אינסטלטור ששם בראש את עניין האחריות והאמינות בכל עבודה שאני מבצע".
תחומי התמחות
:: תיקון וטיפול במערכות מים וביוב תיקונים פתיחת סתימות החלפת צנרת מים
:: עובד עם צנרת sp או פקס או מולטיגול צנרת ביוב על סוגיה כולל גיבריט על ידי ריתוך
ותק בתחום
כ-9 שנים במקצוע ובנוסף שנה של לימוד המקצוע וסיום בהצטיינות במכללה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.