היה ממש אחלה! מגיע עשר בהכל! חנן סייע בטלפון לפתור בעיה בתנור בילד אין, הוא הכווין בצורה נכונה איך לפתור את הבעיה באהבה רבה ללא תמורה. נדיר למצוא איש מקצוע סופר הוגן שעוזר בטלפון בסבלנות. ישר כח לחנן, הוא היה מקצועי, מימן וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתי הייבלזון, בני ברק.
אשרור: 23/06/2024
משוב: 21/02/2023
תיאור השירות:
החלפת מנוע למכונת כביסה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
חנן היה מעולה, היינו מאוד מרוצים מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קארין בן דוד, בני ברק.
משוב: 29/01/2024
תיאור השירות:
איתור תקלה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדס ר. רמת גן.
משוב: 04/11/2022
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
ממש בסדר גמור! המליץ לקנות חדשה ואף הציע מכונה משלו יד שניה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אשר פרץ, גבעתיים.
אשרור: 04/10/2021
משוב: 05/08/2021
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בני ק. רמת גן.
אשרור: 18/07/2021
משוב: 19/05/2021
תיאור השירות:
החלפת משאבה של מכונת כביסה, ניקוי המערכת ובדיקה כללית.
חוות דעת:
הגיע בול בזמן שקבענו, היה נחמד ומסביר פנים, עבד מהר ובמקצועיות רבה, התרשמתי שהוא מבין לעומק את התחום של מכונות הכביסה. בסוף חייב במחיר שעליו התחייב. בעל מקצוע מצויין ומומלץ בכל מקרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברט המלי, רמת גן.
משוב: 10/05/2021
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת מילה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שקבענו ונתן לי שירות מעולה, הוא היה מאוד נחמד ועשה עבודה טובה מאוד, שמר על הניקיון סביבו ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרים לוי, רמת גן.
אשרור: 23/07/2019
משוב: 24/05/2019
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
תמר בועז, רמת גן.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
זיהוי בעיה בכרטיס של תנור
חוות דעת:
הוא היה מקסים. הגיע צ'יק צ'ק, ממש רבע שעה אחרי שהתקשרתי. זיהה את הבעיה, הסביר לי מה האפשרויות וגם בא לקראתי במחיר.
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
איריס שפר, רמת גן.
משוב: 26/10/2017
חוות דעת:
היה מעולה! כל הכבוד על השירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2422 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.