פשוט בן אדם מדהים. עשה עבודה מצוינת, נתן שירות מכל הלב ועשה עבודה יוצאת מן הכלל. אלתר פתרון שחסך לי הרבה כסף וכך לא הייתי צריך החלפת חלקים, וגם לקח רק מחיר ביקור למרות שעשה עבודה והשקיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי לשם, ירושלים.
משוב: 10/08/2021
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה של חברת זנוסי שכלל החלפת מאוורר קירור.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו מאוד! הוא היה עשר, אין מילה אחרת. הוא מצא מקצוע שבדיוק מתאים לו, היה אדם ישר, מקצועי, חביב והיה מאד נעים הליכות ככה שהוא לא עשה בעיות. הוא בא בזמן, בפעם השניה שהוא הגיע בא על הבוקר למחרת ללא עלות נוספת עם החלק הנוסף והוא בא לקראתינו עם המחיר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאה ג. ירושלים.
משוב: 11/05/2021
תיאור השירות:
תיקון שקע של מייבש כביסה מחברת זנוסי.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור ועשה עבודה מצוינת. לקח מחיר ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף קלאנג, ירושלים.
משוב: 06/04/2021
תיאור השירות:
תיקון מערכת חימום במייבש כביסה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
הוא היה עשר בכל ההיבטים. הוא מצא את הבעיה במהירות וטיפל בה באופן יסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביטל פ. ירושלים.
אשרור: 07/12/2020
משוב: 08/10/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה חברת זנוסי.
חוות דעת:
חנן הגיע בזמן, ביצע את העבודה באופן מקצועי והיה שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור סיאני, ירושלים.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
בן אדם מאד נחמד, יודע להסביר הכל אפילו דברים שלא הייתי צריכה לדעת, סידר לי משהו מעבר בנוסף ללא עלות, הוא היה זמין- הגיע תוך שעה ביום שישי. הדבר היחיד שהוא לא זול אבל שווה את זה כי העבודה שלו טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
משה ל. ירושלים.
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור מחברת זנוסי בעקבות בעיה בטיימר.
חוות דעת:
לא הייתי בזמן העבודה אבל אשתי אמרה לי שהוא היה טוב כמו בביקורות, הוא היה אמין, מסור ועשה את העבודה שלו בצורה טובה. הוא גבה רק דמי ביקור כי לא היה צורך בחלקי חילוף והתיקון היה מינורי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמית קים, ירושלים.
משוב: 09/08/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיה במייבש כביסה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עשה עבודה טובה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנדריי דובריקוב, ירושלים.
משוב: 10/01/2017
תיאור השירות:
בדיקת תקינות והחלפת חיבור של צינור במכונת כביסה מחברת זנוסי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי, עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד ל. מבשרת ציון.
אשרור: 04/08/2024
משוב: 02/01/2024
תיאור השירות:
תיקון מייבש מחברת זנוסי והחלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2430 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.