חנן הוא נחמד מאוד, עובד עם חיוך, והתאמץ מאוד להשיג את החלק שהיינו צריכים כדי שהתנור יהיה תקין כמה שיותר מהר. הגיע בבוקר אחרי שדיברנו איתו והחליף את החלק למחרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בינה ברוקנר, ירושלים.
אשרור: 14/02/2022
משוב: 28/12/2021
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור של חברת Lenco.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הוא הגיע תוך שעה ועבד מהר. אדם נעים, אני מרוצה מהשירות. יש לציין שאין לי ניסיון בזה ולכן איני יודעת לשפוט את המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן שטיינהורן, ירושלים.
משוב: 25/07/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- הסביר איך לנקות נכון את המכונה וצירף סירטון הסבר.
חוות דעת:
היה ממש נחמד! דיברתי איתו בטלפון והוא הסביר לי איך לנקות את המכונה. שלח לי סירטון עם הסבר מה לעשות. לא גבה תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דוד ש. ירושלים.
אשרור: 27/09/2017
משוב: 28/07/2017
תיאור השירות:
תיקון בורר מצבים בתנור של חברת Lenco.
חוות דעת:
היה ממש מעולה, הוא אפילו הציע מיוזמתו שנשלח לו תמונות והיה איתי על הקו בוידאו כדי לנסות לפתור את הבעיה בלי שיגיע. הוא ממש נחמד נתן הוראות מרחוק ואז כשראה שאין ברירה הוא בסוף הגיע והיה ממש אחלה, עבד על זה שעה והתשלום היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לתיקון מייבש כביסה של חברת אל גי'. לפרק את החלק התחתון ולנקות אותו. חברת אל גי.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא מיד אמר שיתכן ויוכל לעזור לי גם מבלי שהוא יבוא אלי אלא רק ידריך אותי טלפונית. הוא הדרך אותי בסבלנות, מקצועיות, אדיבות ובסופו של דבר הדרכה שלו פתרה לי את הבעיה. הוא טען שיש לפרק את החלק התחתון של המייבש ולנקות אותו. לאחר שהכל נקי יש להחזיר את החלק ולהפעיל את המייבש. אכן הוא איתר את הבעיה ופתר אותה על הצד הטובה ביותר ואף חסך לי ביקור של איש מקצוע. אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
התקנה מחדש של מכונת כביסה מחברת LENCO.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, חנן הגיע מאוד מהר אך המחיר היה קצת גבוה לטעמי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2430 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.