היה מצויין, הוא אלוף! חנן היה מאד נחמד ומקצועי. העבודה מולו הייתה ממש טובה ולאחר שהתבצעה העבודה, הוא אפילו בדק שוב אחרי כמה שעות לוודא שהכל באמת הסתדר. ממליצה בחום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה אלעד, ירושלים.
משוב: 12/07/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה למכונת כביסה של חברת Haier.
חוות דעת:
אף פעם לא נתקלתי בבעל מקצוע כזה נחמד ושירותי. זאת הייתה חוויה יוצאת דופן מבחינתי בתחום בעלי המקצוע בישראל. הוא ממש הפתיע אותי מבחינת התקשורת, הזמינות והמקצועיות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל ק. ירושלים.
משוב: 04/01/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה קלה ממכונת הכביסה Haier.
חוות דעת:
הוא איתר את הבעיה של סדק בתוף ונתן המלצות. היה מוצלח! הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילי כורם, ירושלים.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
בדיקה של מכונת כביסה מסוג Haier.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד. הגיע בזמן ואפילו הקדים. הוא המליץ לי לא לטפל בתקלה כי יהיה יותר זול לקנות מכונה חדשה והציע לייעץ לי בהמשך לגבי איזה מכונה לקנות וזה מאוד יפה בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פולינה פרמן, ירושלים.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת haier.
חוות דעת:
בדק את מכונת הכביסה. לפי חנן לא בר תיקון כי נשבר התוף. חנן הציע אפשרות רכישת מכונת כביסה יד שניה, וגם המליץ על כמה דגמים בבחירת מכונת כביסה חדשה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
פולינה פרמן, ירושלים.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 29/03/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילה מצינור של מכונת כביסה מחברת HAIER.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, חנן היה מאוד נחמד ואדיב, הוא טיפל בתקלה ביעילות, הדריך אותי איך לטפל במכונת כביסה שתשרת אותי לאורך זמן רב והיה מאוד נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן שפירא, ירושלים.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת האייר.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, עשה עבודה טובה, היה נחמד ומהיר. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל פרידמן, ירושלים.
משוב: 14/12/2017
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת האייר.
חוות דעת:
חווית שירות מעולה! נדיר למצוא בעלי מקצוע כאלה! היה גמיש בקביעת מועד השירות, הגיע בדיוק בזמן שסוכם, איתר בסבלנות רבה את התקלה (זה לא היה פשוט בכלל כשהמכונה מחליטה להיות תקינה לגמרי בדיוק כשהטכנאי לידה. לכן הוא הגיע פעמיים). לקח מחיר סביר והוגן מאוד. ענה לכל שאלה שהיתה והיה ברור שהוא לא ילך בלי למצוא ולתקן את התקלה ולא יבצע על הדרך שום תיקון מיותר. השאיר לנו חיוך על הפנים לאורך כל השירות ולאחריו. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל שכטר, ירושלים.
משוב: 19/02/2017
תיאור השירות:
תיקון תקלה במכונת כביסה של חברת Haier.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הוא הגיע מיד, תיקן במקום והיה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 04/11/2021
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת Haier.
חוות דעת:
הגיע בזמן, זה הכי חשוב. הוא גם היה זמין בטלפון לפני. הוא מצא בדיוק מה הבעיה, אמר שחסר חלק מסויים ותוך יום כבר חזר עם החלק הדרוש. הוא ממש משדר אמינות, הוא חרוץ והשאיר אחריו נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2428 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.