הוא היה מעולה, נחמד, הגיע בזמן, היה מקצועי ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בתיה זקס, ירושלים.
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע במייבש כביסה של חברת באוקנכט.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! אני מרוצה, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי מריר, ירושלים.
משוב: 28/08/2017
תיאור השירות:
תיקון מנוע במכונת כביסה באוקנכט.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לולו צייגר, גבעת זאב.
אשרור: 06/03/2018
משוב: 05/01/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה של חברת באוקנכט שכלל החלפת צינור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! זמין, אמין, אדיב ונחמד. יש סיבה לכך שהוא במקום הראשון. הוא הגיע אליי מהר וזו היתה עבורי חווית תיקון נעימה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יולי רובין, מבשרת ציון.
אשרור: 07/11/2017
משוב: 08/09/2017
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת באוקנכט.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה נחמד, הגיע הרבה לפני הזמן, תקתק עבודה, היה זריז מאוד, עבד נקי ומסודר ונתן הרבה עצות על מניעת תקלות בעתיד. הוא באמת בחור טוב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה קאפח, כפר אדומים.
משוב: 09/08/2017
תיאור השירות:
תיקון והחלפת מנוע במכונת כביסה של חברת באוקנכט והחלפת יחידת ההתנעה של התוף במייבש כביסה של חברת בלרס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא מעולה, מקסים. השתדל מאוד להגיע מהר ובזמן שנוח לנו. בחור נעים ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ל. מ. מבשרת ציון.
משוב: 08/03/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום למכונת כביסה של חברת באוקנכט.
חוות דעת:
חנן היה ממש מדהים! הזמינות שלו הייתה גבוהה, הוא הגיע כבר יום אחרי שיצרתי איתו קשר. הוא היה נחמד מאוד, לא ניסה לקחת מעבר למה שהיה נחוץ ובנוסף לכל היה לו מאוד חשוב לוודא שהכל עובד כמו שצריך והתקלה אכן תוקנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
. פ. מבשרת ציון.
אשרור: 05/12/2022
משוב: 06/10/2022
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים במכונת כביסה של חברת באוקנכט.
חוות דעת:
חנן היה ממש מצויין. מקצועי מאוד, בודק, מסביר ומטפל בתקלה על הצד הטוב ביותר. חנן איש נעים, חייכן, נותן תחושת ביטחון. הוא ניסה תחילה לתת לי הנחיות דרך הטלפון וכשראה שהתקלה לא ניתנת לפתרון טלפונית הוא הגיע, בדק ותיקן. ממליצה עליו בחום רב. הציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2430 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.