היה נהדר! הוא הגיע תוך חצי שעה/שעה, היה מקסים, מייד התחיל לבדוק מה הבעיה, תיקן די מהר, הסביר בדיוק מה עושה ותוך חצי שעה הכל היה תקין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבי גצקי, ירושלים.
משוב: 12/03/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונה כביסה מחברת ווירפול.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לב וילנסקי, ירושלים.
משוב: 04/12/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במייבש כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
חנן איש אשכולות, הוא תיקן את הבעיה ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה צאיג, ירושלים.
משוב: 31/12/2021
תיאור השירות:
בדיקת מכונת ייבוש של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה נחמד ועשה רושם שהוא מקצועי מאוד. הביא חלק חילוף וניסה לתקן אבל הבעיה היתה רצינית ביותר והמכונה היא למעשה טוטל לוסט היה צריך חדשה. ממש לא באשמתו לכן אי אפשר לתקן חייב אותי בסכום מוקטן עקב כך שעדיין החלק חילוף עלה כסף.
מקסים, מקסים! הוא הגיע בזמן, היה נחמד וגבה מחיר טוב. 10! העבודה נעשתה על הצד הטוב ביותר, מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאורה פיין, ירושלים.
משוב: 02/06/2021
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים במכונת כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אחלה והכל היה טוב! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן שקבענו והיה אמין. אני מרוצה ממנו וממליצה עליו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בדראן סלאמה, ירושלים.
משוב: 06/04/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במייבש מחברת ווירפול.
חוות דעת:
חבל על הזמן. התקשרתי אליו, הסברתי לו את הבעיה ואמר לי לשלוח לו תמונות בוואטסאפ. אחרי שהסתכל אמר לי שאין מה לעשות עם התקלה וצריך מכונה חדשה, אמר שהוא יכול לבוא להסתכל אבל חבל לשלם סתם עלות תיקון טכנאי. היה מקסים, נתן לי עצות נוספות, איש מקצוע נדיר! מחזיר את האמון שיש אנשים טובים בעולם שלא מסתכלים רק על כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גליה מונס, ירושלים.
משוב: 19/10/2020
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה מחברת ווירפול שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
חנן היה מצוין! אדם פשוט מקסים, נתן שירות מעולה ומקצועי. הגיע מהר ובזמן שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנן שופמן, ירושלים.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
בדיקה של מכונת כביסה חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, הגיע בזמן, עשה בדיקה מעמיקה ומקצועית, אך בסוף לא היה ניתן לתקן את המכונה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרים הרשלג, ירושלים.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
תיקון שני מכונות כביסה של חברת ווירפול וסימונס.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא היה נחמד ומקצועי. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2430 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.