היה מצוין. היה מאוד סבלני והוא עזר לנו גם אחרי בכל דבר ששאלנו. מאוד מרוצים ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי וקנין, ירושלים.
משוב: 12/06/2023
תיאור השירות:
בדיקת כרטיס תנור אפיה של חברת Samsung.
חוות דעת:
חנן היה ממש מעולה, לא היה אפשר לסדר את התנור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור ט. ירושלים.
משוב: 06/03/2022
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. התרשמתי שהוא היה חביב ונחמד. הוא הגיע למחרת בבוקר שהתקשרנו והסביר. אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיה ש. ירושלים.
משוב: 21/10/2021
תיאור השירות:
החלפה של גומייה במכונת כביסה מחברת Samsung, בנוסף ייעוץ על הדבקה של דלת תנור מחברת Lofra.
חוות דעת:
השירות שלו היה פשוט מעולה, הכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושרית סוכות, ירושלים.
משוב: 13/04/2021
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת SAMSUNG.
חוות דעת:
הוא הגיע אליי בזמן שקבענו והיה נחמד ואדיב, עשה בדיקה למכונה ואמר לי שהתיקון יהיה מאוד מסובך ויקר ולא כדאי לתקן אותה, הוא לקח מחיר הוגן עבור הבדיקה והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב פרז, ירושלים.
אשרור: 02/08/2020
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על תיקון מכונת כביסה של חברת Samsung.
חוות דעת:
שירות חבל על הזמן. כמעט זרקנו את המכונה ובזכותו לא החלפתי מכונת כביסה. בחור מקצועי, אמין וישר. זיהה את הבעיה ואמר לי שחבל שיבוא ויקח כסף ושאני יכול לעשות את זה בעצמי. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
צדוק פרנס, ירושלים.
משוב: 15/06/2020
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מכונת כביסה של חברת Samsung.
חוות דעת:
הוא היה מדהים. הוא בדק את המכונת כביסה ניסה מאוד לתקן אבל לא היה ניתן, הוא לא לקח על זה כסף אלא רק על הביקור ועזר וייעץ לנו לבחור מכונת כביסה חדשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נורית אילוז, ירושלים.
משוב: 16/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת Samsung.
חוות דעת:
הוא היה עשר מכל הבחינות, הגיע בזמן, היה בקשר טלפוני. פעם ראשונה שנתקלתי בבעל מקצוע כזה אדיב, מסביר, נותן טיפים ממש תענוג. אני ממש התפעלתי ממנו אך ורק לטובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבישי גבלי, ירושלים.
משוב: 28/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של Samsung.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. מקצועי, עמד בזמנים והיה נחמד. בסך הכל, מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2430 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.