הוא מצא את הבעיה במנגנון ההפעלה של המכונה ואמר שיהיה מאוד יקר להחליף אותו, אבל הוא הצליח למצוא בשבילי פיתרון יצירתי אחר. הייתי מרוצה מהיצירתיות שלו, הוא מצא תחליפים שהיו מאוד פשוטים ומאוד יעילים והיחס והשרות שהוא נתן לי היו מעולים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הודיה זאורוב, ירושלים.
משוב: 29/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת בלומברג.
חוות דעת:
חנן היה מעולה! יצרנו איתו קשר והוא הגיע כבר יום למחרת, נתן שירות טוב ואיכותי ופתר את הבעיה במהירות. הוא הסביר מה לעשות וממה להימנע כדי שזה לא יחזור על עצמו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק דרשוביץ, ירושלים.
משוב: 03/05/2021
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת בלומברג שכלל החלפת קבל.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמציה חריף, ירושלים.
אשרור: 10/02/2021
משוב: 15/11/2020
תיאור השירות:
החלפת כפתור שבור במייבש כביסה של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי, הייתי מאוד מרוצה מהשירות והעבודה שעשה, הוא לקח מחיר הוגן והכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות זהבי, ירושלים.
משוב: 22/10/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון תנור של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא עזר לנו טלפונית להבין איך התנור עובד, כי חשבנו שיש בעיה בגוף חימום. הוא היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אשר ורניק, ירושלים.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בתנור אפייה מחברת בלומברג.
חוות דעת:
לא הייתי בבית דיברתי איתו בטלפון ואשתי קיבלה אותו, היא אומרת שהוא היה אחלה, באמת מקצועי, תיקן הכל במהירות, יש לי רק דברים טובים לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון יודלביץ', ירושלים.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה במכונת כביסה מסוג בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר גבאי, ירושלים.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט במייבש כביסה של חברת בלומברג בדירה.
חוות דעת:
חנן היה מצוין, מאוד מקצועי, הסביר מעבר, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרי רביב, ירושלים.
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה מחברת Blomberg.
חוות דעת:
הוא פיקס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור עמר, ירושלים.
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
החלפת כרטיס חכם במייבש בלומברג.
חוות דעת:
מגיעות לו כל הנקודות על הכל! הוא היה מעל ומעבר בהכל: בשירות, באדיבות, בזמינות ובנכונות לעזור. ממש אין דברים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2430 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.