היה מהיר, מקצועי, מעולה, פצצה ומקסים. מאה אחוז מכל בחינה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חגית כרמי, ירושלים.
אשרור: 06/03/2023
משוב: 05/01/2023
תיאור השירות:
ניקוי והחלפת משאבה במכונת כביסה קריסטל.
חוות דעת:
היה מושלם! הוא היה נפלא ועשה את העבודה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביה יצקן, ירושלים.
משוב: 14/07/2022
תיאור השירות:
איתור תקלה במכונת כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
היה נפלא הוא ממש אחלה. דיברתי איתו, שלחתי לו תמונה של המכונה לבקשתו והוא הגיע בבוקר למחרת בזמן שביקשתי. הוא לא יכל לתקן אבל הסביר מה הוא רואה, נתן המלצה למכונה חדשה, הנחה אותי איך לשמור עליה והיה נעים וברור. הוא לקח תשלום רק על ביקור, את המחיר שאמר מראש.
אני מרוצה מהשירות. הוא מאד השתדל עבורנו, היה נעים ואכפתי. הלך וחיפש עבורנו חלקים. בהינתן מה שהוא הצליח זה הכי טוב שיש. בינתיים אנחנו מרוצים, המייבש עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר פישר, ירושלים.
משוב: 05/11/2021
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת 'קריסטל', הכולל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
שירות מעולה! אין מילים לתאר כמה הוא נחמד ועשה את העבודה כמו שצריך. מרוצה וממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל עטיה, ירושלים.
משוב: 16/11/2020
תיאור השירות:
החלפת סטרטר במייבש כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש מקסים ואדיב. הוא נתן שירות ענייני ובאמת הסביר מאוד יפה. גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
Rutha Aronson, ירושלים.
משוב: 04/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת קריסטל שכלל החלפת ואספקת משאבה וצינור.
חוות דעת:
אני ממליצה! קיבלתי שירות מקצועי וטוב, הוא בחור נעים ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
Iftach T. ירושלים.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ מכונת כביסה חברת קריסטל.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. הגיע בזמן, החליף את המשאבה. אחרי שהלך הפעלתי את המכונה והיא הייתה תקולה הוא חזר מהר מאד בדק את המנוע ראה שהבעיה היא שם, החזיר את הכסף עבור התיקון הקודם, היה ממש שירותי והוגן. המליץ לנו על מכונות חדשות ודגמים, במקום התיקון. בחור נחמד בסוף נתן טיפים לשימוש. מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי זוהר, ירושלים.
משוב: 08/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במייבש כביסה מחברת קריסטל.
חוות דעת:
למרות שהמייבש לא עבד בסופו של דבר לאחר התיקון, השירות היה מעולה, חנן בחור מאוד אדיב, נעים, נחמד, זמין ומקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2430 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.