הוא היה מצוין. בחור טוב. בא בזמן, הביא את החלקים, עשה מאמצים ותיקן את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן גולדמן, ירושלים.
משוב: 07/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה מחברת LG.
חוות דעת:
הוא איש נחמד, היה מעולה ועזר לי והייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
רדי אנסבכר, ירושלים.
משוב: 07/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת lg.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! בירר פרטים אודות הבעיה ונתן טיפים בטלפון כי לא רצה להגיע ולחייב בתשלום סתם. כשהגיע עבד מהר מקצועי ויעיל והשאיר נקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יערית אשכנזי, ירושלים.
משוב: 05/02/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה מחברת LG.
חוות דעת:
חנן הגיע מהר, הוא אחלה, ונראה לי שממש תיקן כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
דניאלה שיץ, ירושלים.
משוב: 22/01/2023
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום במכונת כביסה של LG.
חוות דעת:
פניתי אליו במוצאי שבת והוא הגיע בראשון ב8 בבוקר, היה מאוד נחמד והמחיר היה מפתיע באופן חיובי לדעתי.
לאחר פחות מחודש אותה תקלה בדיוק חזרה על עצמה. גוף החימום נשרף. חנן הגיע שוב במהירות רבה והחליף את החלק המקולקל. הפעם גבה רק עבור הרכיב.
הוא בא אליי אחרי שטכנאי אחר פירק לי הכל, הפתיע במחיר יקר, לקח כסף עבור הביקור, השאיר את המכונה מפורקת והלך. חנן היה פנוי להגיע בטווח קצר, נתן לי מחיר הוגן, חיבר את כל המכונה בחזרה, עבד בזריזות וכשנשאר חריץ קטן שלא היה סגור טוב והוא חזר במיוחד בשביל זה כמה ימים אחרי. והכל עם חיוך. היתה חוויה מאוד חיובית איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוהד יעקובי, ירושלים.
משוב: 16/06/2022
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע לפני הזמן וראה את הבעיה. אומנם לא תיקן כי אין מה לעשות אבל עשה עבודה מקצועית לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה לנדא, ירושלים.
אשרור: 17/04/2022
משוב: 14/02/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מצוין גם מבחינת מחיר וגם מבחינת שירות, בעל יחסי אנוש מעולים, ביצע את העבודה בצורה מסודרת ונקיה. הרבה זמן לא נתקלתי בטכנאי כזה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה רזניק, ירושלים.
משוב: 14/03/2022
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
בגדול הייתי מרוצה, הוא ניסה להחליף את הגומי אבל ראה שעדיין יש נזילה, הסביר שעדיף להחליף מאשר לתקן. התרשמתי ממנו בצורה מקסימלית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפעת אלידן, ירושלים.
אשרור: 06/02/2022
משוב: 07/12/2021
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! המכונה עובדת כמו שצריך ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2430 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.