הכל היה מעולה, הגיע בזמן וביצע את העבודה במספר דקות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמילי ב. ירושלים.
משוב: 02/02/2023
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת בקו.
חוות דעת:
מכונת הכביסה שלי לא הוציאה מים, אז חנן פתח את המכונה ובדק שאין שם משהו. בסוף לא היה צורך בתיקון והוא אמר לנו פשוט לא להכביד על המכונה.
התרשמתי ממנו כי הוא היה נחמד, הסביר לי טוב והתנהל בסדר. אבל ביאס אותי ששילמתי מחיר ולא היה תיקון ולא כלום.
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוכבד לבון, ירושלים.
משוב: 19/09/2022
תיאור השירות:
החלפת צינור יציאת מים במכונת כביסה של חברת Beko. (יש לציין שבמקרה של דגם המכונה הזאת, החיבור של הצינור נמצא עמוק בתוך המכינה, כך שלא יוכולתי פשוט לקנות צנור ולחבר אותו לבד.)
חוות דעת:
האמת היא שכאשר הפעלתי את המכונה לאחר התיקון, הייתה נזילה קלה מהצינור החדש. התקשרתי לחנן וסיפרתי לו, והוא חזר מיד ופתר את הבעיה בלי להתלונן ובלי לדרוש תשלום נוסף. מגיע לו צל"ש על זה שהוא לקח את האחריות. ומאז אין שום בעיה עם המכונה.
הוא הצליח להפעיל אותה מחדש אבל הציע לי לקנות מכונה חדשה וזה באמת נכון כי המכונה כבר לא עבדה טוב. אמר שהמנוע עוד מעט לא יעבוד בכלל ולא שווה להחליף אותו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
רועי ח. ירושלים.
אשרור: 07/02/2021
משוב: 09/12/2020
תיאור השירות:
החלפת משאבה מכונת כביסה בקו.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינב רון, ירושלים.
משוב: 07/12/2020
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה שלא ייבש מחברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד. זמין לכל שאלה. הגיע אפילו לפני הזמן שקבענו. הסביר את שיקוליו המקצועיים, היה אמין ונתן תחושה ובצדק, שאפשר לסמוך עליו. המחיר שלקח סביר אך בגבול העליון המקובל. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צורית דזבינסקי, ירושלים.
אשרור: 25/10/2020
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. חנן הגיע כדי לבדוק את מכונת הכביסה ואת הכרטיס האלקטרוני. הוא אמר שהכרטיס נהרס, הוא היה נחמד וניסה לעזור לי לחפש מכונת כביסה באינטרנט כדי לקנות אחת חדשה. הוא לקח מחיר מלא על ביקור, קצת התאכזבתי כי הייתי מצפה שיבוא יותר לקראתי ולא ייגבה מחיר מלא אם לא הצליח לתקן את המכונה.
איכות
6
מחיר
4
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
רייאן מקס, ירושלים.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה מסוג בקו.
חוות דעת:
חנן היה מעולה, הקשר שלו איתי היה טוב, הגיע מוקדם, טיפל בבעיה ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2430 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.