הוא היה ממש מעולה, בעל מקצוע מעל מעבר! הוא היה צריך להשיג במיוחד חלק מסוים ועשה הכל במקצועיות רבה. ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה בן אברהם, ירושלים.
אשרור: 11/07/2023
משוב: 12/05/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת גוף חימום עליון ותחתון בתנור של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! קודם כל הוא הגיע בזמן שהוא קבע עם החלק להחלפה. לאחר מכן התברר שהיה צורך בחלק אחר, הוא הלך וחזר תוך רבע שעה עם החלק הנכון העליון. הוא הבין שהחלק התחתון לא נכון, הוא הזמין אותו והגיע כבר למחרת עם החלק התחתון. בסוף הוא לא גבה עלות על החלק התחתון בגלל הבלאגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאירה וולקוביץ, ירושלים.
משוב: 27/06/2023
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון דלת תקועה במכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
זה היה ממש לפני שבת, מכונת הכביסה שלי לא נפתחה לי, התקשרתי לחנן והוא הדריך אותי בטלפון מה לעשות. הוא היה פשוט מהמם ברמות, עשה איתו שיחת וידאו ועזר לי לפתור את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
שלומית נחמה, ירושלים.
משוב: 29/06/2022
תיאור השירות:
החלפת משאבה במכונת כביסה מחברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
טכנאי מעולה. הוא היה מקצועי, אדיב, תקתק את זה ולא לקח הרבה כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי מזרחי, ירושלים.
משוב: 14/12/2020
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה קונסטרוקטה שהפילטר היה תקוע.
חוות דעת:
הגיע בזמן, מקצועי. בנוסף לתיקון נתן גם טיפים למניעה של הבעיה ואפילו נתן טיפים לטיפול במכשיר חשמלי אחר בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי סימון, ירושלים.
אשרור: 30/11/2020
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברה קונסטרוקטה.
חוות דעת:
בעל המקצוע היה ממש אחלה, הגיע כחצי שעה מהרגע כשהתשרתי, היה אדיב, מקצועי ואמין. הוא אמר שלא כדאי לתקן את המכונה כי עלות התיקון תהיה גבוהה ועדיף לקנות מכונה חדשה, שלח שתי הצעות לאיזו מכונה כדאי לרכוש ואמר שזמין לכל שאלה, ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרינה כהן, ירושלים.
משוב: 02/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעל הציפיות! הגיע בדיוק בזמן, נתן מחיר הוגן, תוך זמן קצר תיקן הכל וגם הסביר לי על המכונה, היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים בן עמי, ירושלים.
אשרור: 17/08/2020
משוב: 15/06/2020
תיאור השירות:
החלפת 4 בולמים במכונת כביסה קונסטרוקטה.
חוות דעת:
היה מצוין! ממליץ בחום. הוא הסביר את הבעיה, התעקש שנבין היכן הבעיה, עזב לקנות חלפים, התקין את החלפים. עבודה נקיה, מהירה בלי בזבוז של זמן. לאחר התיקון הסביר מה עלינו לעשות כדי לתחזק כראוי את מכונת הכביסה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף לוי, ירושלים.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
החלפת פילטר במכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
מעולה, מקצועי, ישר ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארנון רוזנצוייג, ירושלים.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע במכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן שנקבע ואפילו הקדים, התקשרתי בשישי והגיע ביום ראשון על הבוקר, לקח את הסכום שנקבע מראש למרות שעשה עבודה יותר גדולה ממה שחשב בהתחלה והצליח לפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2430 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.