החלפת גומיה בפתח מכונת כביסה תוצרת סימנס 8 ק"ג, פתיחת הניקוז בפתח המכונה למטה, בדיקת מייבש סימנס וניקוי יסודי של המסננים הפנימיים.
חוות דעת:
שרות טוב, רציני, מקצועי ואמין.
יש עם מי לדבר ברוך השם. ראשית חנן ענה באדיבות קבע איתי שעה ואף הקדים.
הוא הביא איתו את הציוד הנדרש לאור תיאור הבעיה של עובש שנגרם.
חנן עבד במקצועיות ובמומחיות, פירק את הגומיה הקיימת וניקה היטב לפני ששם גומיה חדשה.
גם בדק את הניקוזים ואת הפתח התחתי הנוסף וגם הפעיל את המכונה לפי בקשתי. הפעולה שלה נשמעה אחרת לגמרי לאחר התיקון. כמו כן בדק ביסודיות את המייבש, תוך כדי כך שהוא דואג לנקות היטב וביסודיות את הפילטרים הפנימיים. כמו כן הפנה את תשומת ליבי לחלק שיש להחליף לחדש ובינתיים הביא אותו למצב שניתן יהיה להשתמש בו. חנן נתן לי עצות מועילות לגבי המכונת כביסה והמייבש ואף לגבי המדיח. הוא השאיר נקי ומסודר והסכום שהוא לקח סביר בהחלט. אני ממליצה על חנן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני רייבר, ירושלים.
אשרור: 30/04/2024
משוב: 03/12/2023
תיאור השירות:
תיקון גומי במכונת כביסה סימנס 8 קג.
חוות דעת:
אין מילים. סופר מקצועי. שירות מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהונתן ה. ירושלים.
משוב: 30/08/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה מחברת סימנס.
חוות דעת:
חנן זה הבעל מקצוע הכי טוב שהיה אצלי בחיים! ממליץ עליו בחום, הוא פשוט צדיק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל תמיר, ירושלים.
אשרור: 15/08/2023
משוב: 16/06/2023
תיאור השירות:
החלפת משאבה למדיח כלים מחברת סימנס.
חוות דעת:
חנן מצוין, המחיר היה לדעתי ממש טוב, אמינות גבוהה ואנחנו מאוד מאוד מרוצים ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירית אלג'ן , ירושלים.
משוב: 31/05/2023
תיאור השירות:
החלפת מנוע למכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
היה מקסים. הוא היה צריך להגיע פעמיים בגלל תקלה מתמשכת והוא הגיע בלי בעיות. התרשמתי ממנו שהוא מאוד מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרם אוחיון, ירושלים.
משוב: 23/03/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת גוף חימום במכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
חנן נתן שירות להורים שלי, הוא היה מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יאיר בית יוסף, ירושלים.
משוב: 28/04/2022
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט למייבש כבסה AEG ופתיחת סתימה במכונת כביסה סימנס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מאה אחוז. הגיע בזמן ועבד נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנית עמדי, ירושלים.
משוב: 17/04/2022
תיאור השירות:
ייעוץ עבור תנור אפייה מחברת סימנס.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע מהיום להיום והיה אמין. הוא אמר לנו לשים שקע אמריקאי שלא יכבה את ההארקה ולהשאיר את התנור דולק ככה שהמים יתייבשו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראל ברונשטיין, ירושלים.
משוב: 06/04/2022
תיאור השירות:
שיפוץ כרטיסים אלקטרוניים בשני תנורי אפייה של חברת סימנס.
חוות דעת:
מאוד מאוד נהנתי מהשירות שלו, מגיע לו 10 בכל פרמטר אפשרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילך כנען, ירושלים.
משוב: 24/01/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה שלא סוחטת מחברת סימנס.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. לקח מחיר הוגן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2430 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.