הוא היה בסדר גמור ואני מאוד מרוצה. הוא הגיע ועשה את העבודה תוך יומיים, שמבחינתי זה היה מאוד מהר. בנוסף, היחס היה אדיב והוא נתן מחיר הוגן, אז סך הכל היה טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי א. רמת גן.
משוב: 14/05/2017
תיאור השירות:
צביעה של סלון כולל שימוש בצבעי שמן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ומעולה! הוא מקצועי ונחמד מאוד אבל הוא היה יקר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
יפעת כ. גבעתיים.
משוב: 09/11/2014
תיאור השירות:
תיקון של רובה באמבטיה, טיוח רטיבות בקיר וצביעה של חדר מגורים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי ויעיל. הוא הגיע בזמן, נתן הצעת מחיר לא גבוהה ועשה עבודה נקיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתן ארבל, רמת השרון.
אשרור: 07/08/2013
משוב: 29/08/2012
תיאור השירות:
צביעה של דירה, כולל המטבח והסלון.
חוות דעת:
קצרה היריעה מלהביע הערכתי לאדם! אני מאוד מרוצה ממנו. היה הוגן, מקצועי וחביב. העבודה שלו הייתה נקייה. יש לי רק טובים דברים לומר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 02/12/2013
משוב: 10/02/2013
תיאור השירות:
צביעה של סלון.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהשירות שלו. מגיע לו ציון 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 678 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשצבע רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות צבע. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הגיע לתחום הצבעות לגמרי במקרה. "חבר שלי שהיה צבעי ביקש ממני לבוא לעזור לו יום-יומיים. איכשהו היומיים האלה הפכו לחודש, ואז כבר הבנתי שאני אוהב את המקצוע והחלטתי לפתוח עסק משלי".
אחד הלקוחות שזכורים לו במיוחד הוא הלקוח הראשון שהגיע אליו. "העבודה הראשונה שלי בתור צבעי עצמאי הייתה אצל צורף, הייתה לו טביעת עין לתחום הצבע והאומנות. אחרי שסיימתי את העבודה הוא בא ואמר לי 'אתה ממש פיקאסו'. זאת הייתה מחמאה מדהימה בשביל עבודה ראשונה".
דוד נשוי ואב לארבעה – שני בנים ושתי בנות, וגם משמש כסבא במשרה מלאה לשישה נכדים. כשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו מבלה עם הילדים והנכדים, או עוסק בספורט. "אני אוהב לשחק כדורגל או ללכת למשחקים. אני משחק כדורגל עם הנכדים, אולי אחד מהם עוד יהיה שחקן", הוא צוחק.
דוד הגיע לתחום הצבעות כבר לפני 30 שנה, אז הקים את העסק האישי שלו.
"הדבר שאני הכי מקפיד עליו כשאני עובד הוא הסדר והניקיון", הוא אומר. "לא משנה איזה עבודה שאני עושה, אני תמיד מכסה את הרהיטים כדי שלא ייהרסו, ותמיד מנקה הכל אחרי שאני מסיים את העבודה. מה לעשות, כזה אני" הוא צוחק.
החלק האהוב עליו בעבודה הוא לראות את תוצאה הסופית. "לפעמים אני מגיע לבית שלא צבעו אותו הרבה שנים, והקירות כבר במצב לא טוב. החלק האהוב עליי זה אחרי שאני מסיים לעבוד, מחזיר את כל הרהיטים ואפשר לראות את התוצאה הסופית. אני אוהב לראות את השינוי מהמצב בהתחלה, והכי כיף זה לראות את התגובה של הלקוחות".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.