כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 18/11/2029
אודות
עוזי נשוי ואב לארבעה, וכשהוא לא מדביר חרקים הוא בבית עם הילדים או בשיעורי תורה.
את העבודה בהדברות הוא התחיל בהתחלה בתור הכנסה צדדית נוספת, ואז אהב את התחום. "לאט לאט אהבתי את ההדברות ואז נכנסתי לתחום לגמרי. כל החרקים ועולם החי מעניינים אותי. אז התעניינתי, חקרתי, נהניתי מהעבודה."
אחרי שעבד בשתי חברות הדברה גדולות, וצבר לעצמו קהל לקוחות, החליט לפרוש כנפיים ולפתוח עסק בעצמו.
"אני זוכר לקוחה אחת", מספר עוזי, "שהיו לה ג'וקים קטנים שהציקו לה בלי סוף, ואחרי שהיה לה מדביר שלא פתר את הבעיה, אני הגעתי אליה. היא התקשרה אליי אחר כך ולא הפסיקה להודות לי, אמרה לי שעשיתי לה חסד. זה חימם לי את הלב".
בעתיד הוא מקווה להמשיך לגדול ולהתפתח, ולא להפסיק ללמוד. "כמו שהם לומדים איך להיות עמידים בפני החומרים שלנו, ככה אנחנו צריכים ללמוד אותם."
עוזי עובד בהדברות כבר 12 שנה, ומנהל את החברה שלו, המתמחה בכל סוגי ההדברות.
"אני אוהב את הנחת רוח שזה גורם ללקוחות", אומר עוזי. " אני אוהב את התחום, אוהב את המקצוע, ולומד כל הזמן – תמיד יש מה ללמוד".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.