הוא היה מאד נחמד והגיע בזמן. הוא עשה את העבודה כמו שצריך. הוא היה מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר ברמן, ראשון לציון.
משוב: 19/08/2016
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים בדירת שלושה חדרים שכללה מרפסת וסיוע בנוגע לעש.
חוות דעת:
קראנו לו פעם אחת והשירות היה טוב מאוד אז קראנו לו גם פעם שנייה לדבר נוסף. הוא היה ממש נחמד וממש זמין, הגיע באותו יום שהתקשרנו. בנוסף הוא הסביר ועזר לי להבין כיצד נפתרים מהעש. אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלי עוזיאל, פתח תקווה.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
הדברת מזיקים בעשרה משרדים.
חוות דעת:
עוזי היה בסדר גמור, אדיב, מקצועי, הסביר על החומר והעבודה, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבירן עבוד גבאי, בת ים.
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
הדברה נגד עשים בבית.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק. עשה עבודה מעבר לנדרש, הגדיל ראש וחשב על מקומות נוספים שצריך להדביר בהם. נתן שירות טוב מאוד, היה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תאיר לוי, רחובות.
אשרור: 19/12/2017
משוב: 04/10/2017
תיאור השירות:
הדברה נגד עש נושא הנרתיק בדירת שלושה וחצי חדרים.
חוות דעת:
מקצועי מאוד, נתן הסבר על העבודה ועל המשך הטיפול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דליה דקלו, בת ים.
אשרור: 17/12/2017
משוב: 09/10/2017
תיאור השירות:
הדברה נגד עש בדירת 2.5 חדרים כולל מרפסת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, הסביר בדיוק מה הוא עושה ופתר את הבעיה.
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
שחר כץ, תל אביב.
אשרור: 05/12/2017
משוב: 05/10/2017
תיאור השירות:
הדברה נגד עש המזון וגוקים.
חוות דעת:
אני ממש אמליץ! עשה עבודה טובה ובמחיר הגיוני, היה זמין בטלפון ומאד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ר. ז. ראשון לציון.
משוב: 01/11/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי בעיית עש באוכל.
חוות דעת:
הוא היה סופר נחמד. התקשרתי אליו והוא אמר לי שלפני שבכלל מזמינים מדביר כדאי לי לפנות את כל האוכל מהארונות, הוא הנחה אותי מה אפשר להשאיר ומה צריך לזרוק. אחרי כמה ימים ראינו שזה שינה את המצב מאד, לפני שפניתי אליו, הבעיה נמשכה במשך כמה חודשים ועכשיו לא נשאר כלום. אני מרוצה ממנו מאד ואם בעתיד אצטרך הדברה אני אעבוד רק איתו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 806 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 18/11/2029
אודות
עוזי נשוי ואב לארבעה, וכשהוא לא מדביר חרקים הוא בבית עם הילדים או בשיעורי תורה.
את העבודה בהדברות הוא התחיל בהתחלה בתור הכנסה צדדית נוספת, ואז אהב את התחום. "לאט לאט אהבתי את ההדברות ואז נכנסתי לתחום לגמרי. כל החרקים ועולם החי מעניינים אותי. אז התעניינתי, חקרתי, נהניתי מהעבודה."
אחרי שעבד בשתי חברות הדברה גדולות, וצבר לעצמו קהל לקוחות, החליט לפרוש כנפיים ולפתוח עסק בעצמו.
"אני זוכר לקוחה אחת", מספר עוזי, "שהיו לה ג'וקים קטנים שהציקו לה בלי סוף, ואחרי שהיה לה מדביר שלא פתר את הבעיה, אני הגעתי אליה. היא התקשרה אליי אחר כך ולא הפסיקה להודות לי, אמרה לי שעשיתי לה חסד. זה חימם לי את הלב".
בעתיד הוא מקווה להמשיך לגדול ולהתפתח, ולא להפסיק ללמוד. "כמו שהם לומדים איך להיות עמידים בפני החומרים שלנו, ככה אנחנו צריכים ללמוד אותם."
עוזי עובד בהדברות כבר 12 שנה, ומנהל את החברה שלו, המתמחה בכל סוגי ההדברות.
"אני אוהב את הנחת רוח שזה גורם ללקוחות", אומר עוזי. " אני אוהב את התחום, אוהב את המקצוע, ולומד כל הזמן – תמיד יש מה ללמוד".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.