היה אדיב, מקצועי, עבד הרבה שעות ונכון לעכשיו הכל עשר. בנוסף נתן אחריות ל-3 שנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירן חן, ראשון לציון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
הדברה כללית בבית בגודל של 5 חדרים.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא עשה עבודה טובה, הוא עמד בזמנים והמחיר הוגן. הוא היה מדהים ואיש נעים. הייתי נותן לו ציון יותר מ10 אם היה אפשר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל פליישר, ראשון לציון.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
הדברת בית פרטי, שתי קומות שישה חדרים .
חוות דעת:
אחלה בן אדם, קיבלנו שירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קטיה ארוסטמיאן, ראשון לציון.
משוב: 31/05/2019
תיאור השירות:
ריסוס בית וגינה נגד ג'וקים.
חוות דעת:
הכל היה מצוין! הוא הגיע בזמן ועשה הכל בסדר. הוא פתח ביובים ובדק איפה צריך לרסס עוד. בינתיים התוצאות טובות ואני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פאני בן אבי, ראשון לציון.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
הדברה נגד נמלים ותיקנים בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! מאוד מקצועי, אדם מאוד נחמד, לאור הניסיון שלי בעבר עם מדבירים הוא היה הכי מקצועי שנתקלתי בו עד כה ואני באופן אישי ממליצה עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אסנת כהן, ראשון לציון.
משוב: 14/10/2018
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים בבית פרטי ובחצר.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הוא מקצועי ואדיב מאוד. ממש סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוליה זילברג, ראשון לציון.
משוב: 10/08/2018
תיאור השירות:
הדברה לבית פרטי 3 קומות אחרי שיפוץ.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! מקצועי ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ציון פור, ראשון לציון.
משוב: 08/06/2018
תיאור השירות:
הדברה נגד עכברושים ועכברים בבית בגודל 4 חדרים וגינה.
חוות דעת:
מאוד מרוצה ממנו, הגיע בזמן, נתן הסברים מדויקים מה לעשות ולא לעשות, איך להתנהג ואם קורה משהו להתקשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חניתה ל. ראשון לציון.
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים ונמלים בבית עם גינה.
חוות דעת:
היה מצויין, איש מקסים מאוד, אחראי ומנוסה, דאג גם שכלבי הבית לא יפגעו ולקח מחיר בהחלט הוגן .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 806 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 18/11/2029
אודות
עוזי נשוי ואב לארבעה, וכשהוא לא מדביר חרקים הוא בבית עם הילדים או בשיעורי תורה.
את העבודה בהדברות הוא התחיל בהתחלה בתור הכנסה צדדית נוספת, ואז אהב את התחום. "לאט לאט אהבתי את ההדברות ואז נכנסתי לתחום לגמרי. כל החרקים ועולם החי מעניינים אותי. אז התעניינתי, חקרתי, נהניתי מהעבודה."
אחרי שעבד בשתי חברות הדברה גדולות, וצבר לעצמו קהל לקוחות, החליט לפרוש כנפיים ולפתוח עסק בעצמו.
"אני זוכר לקוחה אחת", מספר עוזי, "שהיו לה ג'וקים קטנים שהציקו לה בלי סוף, ואחרי שהיה לה מדביר שלא פתר את הבעיה, אני הגעתי אליה. היא התקשרה אליי אחר כך ולא הפסיקה להודות לי, אמרה לי שעשיתי לה חסד. זה חימם לי את הלב".
בעתיד הוא מקווה להמשיך לגדול ולהתפתח, ולא להפסיק ללמוד. "כמו שהם לומדים איך להיות עמידים בפני החומרים שלנו, ככה אנחנו צריכים ללמוד אותם."
עוזי עובד בהדברות כבר 12 שנה, ומנהל את החברה שלו, המתמחה בכל סוגי ההדברות.
"אני אוהב את הנחת רוח שזה גורם ללקוחות", אומר עוזי. " אני אוהב את התחום, אוהב את המקצוע, ולומד כל הזמן – תמיד יש מה ללמוד".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.