היה מצוין! הגיע מהר וביצע את העבודה בצורה נקייה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית אהרוני, הרצליה.
משוב: 01/07/2024
תיאור השירות:
בדיקת קצר.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
איציק גרינברג, הרצליה.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
תיקון קצרים ותקלות חשמל בבית חכם.
חוות דעת:
הוא מקצוען ברמה גבוה מאוד. דייקן, מאורגן ומנוסה. לא לוקח סיכונים, מסודר ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורון לביא, הרצליה.
משוב: 27/08/2020
תיאור השירות:
התקנת שלושה מאווררים, תיקון פאזות, תיקון ארון חשמל ותיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
הוא בן אדם מדהים!! כזה בעל מקצוע הרבה זמן לא ראיתי! מקצועי, יסודי ומדויק. עשיתי איתו המון עבודות עסקיות ופרטיות, המלצתי עליו להמון חברים ואין אחד שלא הודה לי איזה בן אדם טוב חיברתי להם. הבית חוזר מצוחצח! גומר עד הסוף את העבודה והכל בנעימות. אני אפילו שולח אותו למקומות לבד ותמיד מתקשר לעדכן אותי מה הבעיות ומה צריך לעשות, שולח לי תמונות ומביא את כל החומרים, הכל יוצא פיקס והכי טוב שיכול להיות!! תמיד דייק בזמנים, מתאים את עצמו למה שצריך ונותן מענה גם
לדברים מאוד מסובכים ומורכבים, הכל במחירים הוגנים. אחרי העבודה האחרונה שעשה לי ניקה ושטף את הריצפה, סתם את החורים בצבע מתאים, פשוט מדהים! אני מעסיק הרבה בעלי מקצוע ויכול להעיד עליו שהוא מיוחד, יש לו ידיים טובות גם באינסלטציה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל אפרת, הרצליה.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
התקנת כבל רשת לאינטרנט.
חוות דעת:
שירות מדהים. הוא הגיע ובעשר דקות פתר את מה שאחרים לא הצליחו לעשות. הוא בחור רציני והמחיר שווה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
10
כללי
דנה פילוסוף, הרצליה.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה והחלפת רסיבר.
חוות דעת:
בפעם הראשונה שהגיע לא הצליח להפעיל כמו שצריך את המאוורר, אמר משהו על התקרה וחשד שהרסיבר של המאוורר בעייתי. חזר פעם שניה עם רסיבר חדש ועכשיו הכל עובד.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
6
כללי
עופר קלאורה, רמת השרון.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מאווררי תקרה.
חוות דעת:
היה מצוין, קדח בתקרה, התקין וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 65 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2027
אודות
כפיר הוא חשמלאי שלאחר צבירת ניסיון בתחום כשכיר, החליט להיות עצמאי ויצא לדרך חדשה. "הדבר שאני הכי אוהב זה לתת שירות הוגן ומקצועי כלפי הלקוחות ולדעת שהם מרוצים מעבודתי ומהיחס" מספר כפיר, ומוסיף: "התחלתי ללמוד חשמל מכיתה ט' בבית הספר ואפשר לומר שזוהי אהבה ממבט ראשון. לאחר השירות הצבאי החלטתי שלא מספיק לי להיות חשמלאי מוסמך, והתחלתי ללמוד הנדסאי חשמל (שאלו לימודים שמקנים יותר ידע והבנה בחשמל). תוך כדי הלימודים כבר התחלתי לעבוד בחשמל כמנהל צוות".
תחומי התמחות
:: קבלן חשמל ותקשורת
:: תשתיות חשמל בדירות ותעשייה, ביצוע נקודות חשמל ותקשורת
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.