הוצאת חתיכת זכוכית מהפילטר של מייבש של חברת הייאר.
חוות דעת:
הוא הגיע בהתראה של שעה, היה נחמד מאד ובדק את הדברים. הוא הראה לי את החתיכה שיצאה מהפילטר, היה נחמד מאד ולקח תשלום סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירית ב. יבנה.
אשרור: 06/05/2025
משוב: 06/03/2025
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום במייבש כביסה.
חוות דעת:
היה פשוט מצוין! אמנון הגיע אלי ממש מהר, עשה עבודה מעולה והיה סובלני ונעים מאוד. ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירדן אקצין, ראשון לציון.
משוב: 29/04/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מקסים! אמנון איש מדהים. התקשרתי לשאול אותו על בעיה במכונת הכביסה שלי, הוא סייע לי טלפונית לפתור את הבעיה, לא גבה תשלום והיה אדיב, נדיב וסבלני.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אבי מורד, חולון.
משוב: 14/04/2025
תיאור השירות:
הוצאת מסמר שהיה תקוע בפילטר שבמכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע אליי ופתר את הבעיה בזריזות ומקצועיות וגבה מחיר הוגן לדעתי. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גליה גבירצר, רחובות.
משוב: 14/04/2025
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה LG שלא נפתחה.
חוות דעת:
היה מעולה! נחמד שירותי מקצועי מאוד, כבר פעם שנייה שמטפל לנו בתקלה לשביעות רצוננו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי שגב, נס ציונה.
משוב: 11/04/2025
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה מסוג סמסונג נוזלת.
חוות דעת:
מומלץ בחום! אמנון הגיע ופתח את המכונה, זיהה את הנזילה והחלטנו שלא כדאי לתקן. סגר את המכונה ולא גבה תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה יהולשט, רחובות.
משוב: 10/04/2025
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
אסף מורמי, תל אביב.
משוב: 10/04/2025
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה כולל החלפת רצועה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנית ש. רחובות.
משוב: 09/04/2025
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהשירות! לאחר זמן קצר אמנון הבין מה התקלה, פתר אותה בזריזות והמייבש חזר לעבוד. תודה איש יקר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1910 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון נשוי, אב לבת אחת וסב לשלושה נכדים קטנטנים.
לתחום התיקון של מוצרי החשמל אמנון הגיע אחרי שחבר המליץ לו לעבוד בזה. הוא הגיע, התאהב, ומאז הוא בתחום. הוא התקדם והפך לטכנאי בכיר, ואחרי שהחברה נסגרה הוא הבין שהגיע הזמן שלו להיות עצמאי ופתח את העסק שלו.
כשאמנון לא מתקן תוכלו למצוא אותו בדיג עם הנכדים, ואל תתנו לעובדה שהוא סבא להטעות אתכם – בשעות הפנאי שלו תוכלו אפילו למצוא אותו צונח עם מצנחי רחיפה.
אמנון מספר שהוא נהנה מהחיכוך עם האנשים, נהנה מהפידבק על רמת השירות, מההמלצות והמילים החמות.
"יום אחד מישהו אמר לי לקרוא את המקומון כי יש עליי כתבה. כשמצאתי את העיתון ראיתי עיתונאית שכתבה עליי המלצה ושיבחה את השירות שנתתי לה. זו הייתה לקוחה שתיקנתי לה את המכונת כביסה, אחרי שחברה אחרת נתנה לה הצעת מחיר גבוהה מאוד ואמרה לה שהיא תצטרך גם לבצע הובלה. לא ידעתי שהיא עיתונאית. מאוד ריגש אותי לקרוא את זה. זה מסוג הדברים שאם אתה משקיע ונותן אתה מקבל בחזרה".
אמנון הוא טכנאי מוצרי חשמל כבר 38 שנה והבעלים הגאה של העסק שלו.
אמנון מעיד על עצמו שהוא דייקן, אמין וישר. מבחינתו המקצוע שלו זה בראש ובראשונה שירות הציבור ולכן הוא משתדל לתת מאה אחוז לכל אחד.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקוני מייבשים
:: תיקוני מדיחים
אמנון אוהב את המקצוע ונהנה ללמוד דברים חדשים כל הזמן. "אני ועושה את המקצוע באהבה והתוצאות בהתאם", אומר אמנון, "המוטו שלי זה לשרת את הלקוח ולא את עצמי, וככה זה נראה- גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. אני רואה את הלקוח, ומה שהוא צריך לקבל זה מה שהוא יקבל"
בעסק של אמנון מספקים תיקונים למכשירי חשמל, ועל התיקון תקבלו אחריות בין שלושה חודשים לשנה, תלוי בסוג העבודה.
שאלות ותשובות עם אמנון
טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.