הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הגיע תוך פחות מחצי שעה ועשה עבודה נהדרת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוטבת אפרים, תל אביב.
משוב: 17/03/2025
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה. אמנון הגיע בזמן, ואפילו הקדים מעט. ענה על כל השאלות שנשאלו בסובלנות. שירות טוב מאוד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו ו. תל אביב.
משוב: 30/07/2023
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה נעים והגיע בזמן. ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו ישראלי, תל אביב.
משוב: 14/03/2023
תיאור השירות:
תיקון כרטיס במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור מה שהוא אמר לי זה מה שהוא עשה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמיר גורמן, תל אביב.
משוב: 06/12/2022
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת LG שכלל החלפת צינור קרוע.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא קוסובר, תל אביב.
אשרור: 31/07/2022
משוב: 28/04/2022
תיאור השירות:
תיקון של גומי במכונת כביסה של חברת Samsung.
חוות דעת:
אמנון היה מצוין, הוא ביצע את העבודה לשביעות רצוני. אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי ישראלי, תל אביב.
משוב: 25/01/2022
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
אמנון היה מצוין. הוא היה מקצועי ובא בזמן. השירות שלו היה מעולה ואדיב. אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביבית אהרוני, תל אביב.
אשרור: 31/10/2021
משוב: 31/08/2021
תיאור השירות:
ביקור לשם תיקון מכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב והיה אדיב ומקצועי. הוא הגיע בזמן שקבענו, בדק את המכונה והבין שככל הנראה יש בעיה עם הכרטיס האלקטרוני שלה. בגלל שמדובר במכונה ישנה הוא המליץ לנו כבר לקנות חדשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורי צוגלין, תל אביב.
אשרור: 18/04/2021
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
אמנון היה מאוד מקצועי ונחמד! הגיע למקום מהר מאוד. איתר את התקלה שבעה מחסימה של המסנן ותיקן אותה במהירות. וידא שהמכונה עובדת כנדרש ובסוף לקח מחיר הוגן - על הביקור בלבד. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1910 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון נשוי, אב לבת אחת וסב לשלושה נכדים קטנטנים.
לתחום התיקון של מוצרי החשמל אמנון הגיע אחרי שחבר המליץ לו לעבוד בזה. הוא הגיע, התאהב, ומאז הוא בתחום. הוא התקדם והפך לטכנאי בכיר, ואחרי שהחברה נסגרה הוא הבין שהגיע הזמן שלו להיות עצמאי ופתח את העסק שלו.
כשאמנון לא מתקן תוכלו למצוא אותו בדיג עם הנכדים, ואל תתנו לעובדה שהוא סבא להטעות אתכם – בשעות הפנאי שלו תוכלו אפילו למצוא אותו צונח עם מצנחי רחיפה.
אמנון מספר שהוא נהנה מהחיכוך עם האנשים, נהנה מהפידבק על רמת השירות, מההמלצות והמילים החמות.
"יום אחד מישהו אמר לי לקרוא את המקומון כי יש עליי כתבה. כשמצאתי את העיתון ראיתי עיתונאית שכתבה עליי המלצה ושיבחה את השירות שנתתי לה. זו הייתה לקוחה שתיקנתי לה את המכונת כביסה, אחרי שחברה אחרת נתנה לה הצעת מחיר גבוהה מאוד ואמרה לה שהיא תצטרך גם לבצע הובלה. לא ידעתי שהיא עיתונאית. מאוד ריגש אותי לקרוא את זה. זה מסוג הדברים שאם אתה משקיע ונותן אתה מקבל בחזרה".
אמנון הוא טכנאי מוצרי חשמל כבר 38 שנה והבעלים הגאה של העסק שלו.
אמנון מעיד על עצמו שהוא דייקן, אמין וישר. מבחינתו המקצוע שלו זה בראש ובראשונה שירות הציבור ולכן הוא משתדל לתת מאה אחוז לכל אחד.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקוני מייבשים
:: תיקוני מדיחים
אמנון אוהב את המקצוע ונהנה ללמוד דברים חדשים כל הזמן. "אני ועושה את המקצוע באהבה והתוצאות בהתאם", אומר אמנון, "המוטו שלי זה לשרת את הלקוח ולא את עצמי, וככה זה נראה- גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. אני רואה את הלקוח, ומה שהוא צריך לקבל זה מה שהוא יקבל"
בעסק של אמנון מספקים תיקונים למכשירי חשמל, ועל התיקון תקבלו אחריות בין שלושה חודשים לשנה, תלוי בסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.