בניית קונסטרוקציית פרגולה מברזל וקירוי מפנל מבודד בגודל 14 מ"ר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שלומי עשה עבודה טובה מאוד, היה נחמד, ביצע תיקונים קטנים נוספים שביקשתי והכל התבצע בצורה מעולה והוגנת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נבט סוירי, שוהם.
אשרור: 14/04/2024
משוב: 10/03/2023
תיאור השירות:
הכנת מתקנים לדגלים לאנדרטה ולפרגולה
חוות דעת:
שלומי איש יקר.
מהירות שיא של ביצוע, יופי של עבודה.
וכשנודע לו שמדובר באנדרטה של חלל צהל קנה מיוזמתו מוטות ודגלים והציב במקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי רוזן, פרדסיה.
אשרור: 28/07/2021
משוב: 02/08/2020
תיאור השירות:
התקנה של שני עמודים תומכים לפרגולה.
חוות דעת:
עשה עבודה מעולה, הגיע בזמנים שקבענו, היה מקצועי אבל מעט יקר. סך הכל הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ש. פ. כפר סירקין.
משוב: 21/08/2018
תיאור השירות:
התקנת סככה מברזל.
חוות דעת:
עבודה טובה. הוא היה מקצועי, אדיב וזמין.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 572 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמסגר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות ברזל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שלומי נשוי באושר כבר 23 שנים ואב לשלושה. הוא בוגר ישיבה, מגדיר את עצמו כאיש של בית ואיש משפחה, וכשהוא לא עסוק באיתור נזילות תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – עולם הספורט. כדורגל, כדורסל וטניס הם רק חלק מהתחביבים שממלאים את שעות הפנאי שלו.
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה יום אחד שהתקשר אליי לקוח ב-11 בלילה. אני כמובן לא מגיע בדרך כלל בשעות כאלה ללקוחות, ולא לוקח עבודות אבל זה היה זוג שהיה ממש בלחץ והחלטתי ללכת. כשהגעתי הבנתי למה הם היו בלחץ – הדוד, שהיה ממוקם בבוידעם, התפוצץ וכל הבית שלהם הוצף במים. כתוצאה מהנזילה גם נוצר להם קצר בחשמל. הצלחתי לפתור את התקלה במקום והם לא הפסיקו להודות לי. שמחתי שהחלטתי ללכת, הבנתי שזו הייתה בחירה נכונה."
"הדבר שאני הכי אוהב בעבודה", הוא אומר, "זה לעשות ללקוח את הדבר הקטן שהוא לא מצפה לו, לתת לו מעבר. כשהלקוח מתקשר מרוצה ואומר לי תודה אני מסופק."
ומה השאיפות לעתיד? " שנהיה בריאים ונזכה לראות את הילדים בריאים, אני חושב שזה החלום של כל אבא. התא המשפחתי מאוד חשוב לי."
שלומי עוסק בתחום האינסטלציה שלו כבר למעלה מ-30 שנה, ומנהל באהבה רבה את העסק שלו אותו הקים אחרי שנים בהם עבד כשכיר, עד שהחליט לפרוש כנפיים.
"לפעמים יש קשיים בעבודה ולעלות על הפתרון זה האתגר הכי גדול", הוא מספר. "יש עבודות אינסטלציה שמתחילים ולא יודעים איך זה יגמר, אבל כשזה מסתיים והלקוח מרוצה זה הסיפוק הכי גדול."
תחומי ההתמחות:
:: שיפוץ מקלחות
:: תיקון כלים סניטריים
:: עבודות אינסטלציה בסנפלינג
:: תיקוני צנרת
:: תיקון נזילות
::עבודות ביוב
::איתור נזילות תת קרקעיות
" אני נותן את הנשמה בעבודה, גם אם זו עבודה קשה אין אצלי הבדל בין תקלה של 100 ש"ח לבין 1000 ש"ח, כל לקוח הוא חשוב."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.