הוא היה מצוין! הוא פתר את הבעיה בטלפון. האדם לא לקח כסף על השירות ומישהו אחר אולי היה לוקח על זה עלות ולא מתאמץ לעזור לי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יצחק ואולגה סופר, פתח תקווה.
אשרור: 08/03/2016
משוב: 11/01/2016
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. ר. הרצליה.
משוב: 02/05/2018
תיאור השירות:
החלפת מנעול.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. ר. הרצליה.
משוב: 14/05/2017
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 10/02/2021
משוב: 22/10/2020
תיאור השירות:
תיקון מנעול.
חוות דעת:
הייתה לנו בעיה במנעול, התקשרנו אליו כדי לתאם הגעה, אך הוא סייע לנו לפתור את הבעיה טלפונית ללא תשלום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמנעולן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והחלפת מנעולים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רמי הקים עסק בוטיק למנעולנות לפני עשר שנים. הוא מעיד על עצמו שהוא דוגל ברמת שירות גבוהה, מתן יחס אישי, מציאת פתרונות מחוץ לקופסא ושירות 24/7 מסביב לשעון. רמי אומר: "אני מרגיש שניתנה לי הזכות לעזור לאנשים ולתת שירות מכל הלב ".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.