בדיקת נזילה בדוד שמש של חברת כרומגן בגודל 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה על הגג, ראה את הנזילה, ירד לקחת כלי עבודה אז חשבתי שהוא יתקן שם משהו, ירד אחרי רגע ואז אמר שצריך להחליף את הדוד. בחרתי לא לקבל את השירות שלו. אני מאמינה שזה ששילמתי דמי ביקור לבן אדם לא מחייב אותי לקחת את שירותיו. המחיר שלו היה יקר לדעתי.
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
רעות סרוטה, קרית טבעון.
משוב: 15/01/2023
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל גלעדי, קרית טבעון.
משוב: 09/01/2022
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של דוד שמש של חברת כרומגן בגודל 80 ליטר.
חוות דעת:
אמנם לא הגיע בעצמו אלא עובדים ששלח אך הם עבדו בצורה יסודית אני מרוצה מכל הבחינות! הם הגיעו בזמן, היו מאוד נחמדים וביצעו עבודה על הצד הטוב ביותר. הכל 10!
חוץ מזה שהוא לא אמר לי שהוא שולח אנשים אחרים שזה היה קצת מוזר, היה מעולה מכל שאר הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד אגוזי, קרית טבעון.
משוב: 22/10/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג'.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
ראול נזימוב, רמת ישי.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא בא בזמן והמחיר היה קצת גבוה אבל עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
שרי וולקוב, קרית טבעון.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, תיקן את התקלה במקצועיות ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 769 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.