הגיב לפנייה במהירות ובאדיבות, תישאל בקונקרטיות על פרטי המקרה, הציע מספר חלופות לתיקון, עדכון מראש בשעת ההגעה הצפויה ואף עמד בה, ביצע את העבודה במהירות וביעילות, היה נעים מאוד.
כשמנעולן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והחלפת מנעולים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
רישיון
אודות
סטיבן מנהל חברה המתמחה באמצעי נעילה טכנולוגים ודיגיטליים, החלפת צילינדרים, תיקון ופריצת כספות, וייעוץ מקצועי בכל הנוגע לדלתות חרום לעסקים. "המטרה שלנו הוא להנגיש לקהל בישראל את איכות השירות והסטנדרט האירופאי" הוא מעיד, "אנחנו שומרים על מחירים נגישים, ומוצרים בעלי תו תקן אירופאי". הוא זמין לשירות 24/7 ומספק גם שירותי ייעוץ.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.