פתיחת סתימה בניקוז מכיור מטבח ואיטום נזילה בצינור.
חוות דעת:
אחלה שירות! היה בקשר רציף והגיע למחרת לוודא שהתיקון אטם לחלוטין ופתר את הבעיה. אחלה שחר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל עוזרי, רמת גן.
משוב: 19/02/2025
תיאור השירות:
איתור סתימה בסילוקית בצנרת עמוקה בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מעולה מבחינת השירות אבל המחיר היה קצת יקר בעיניי. בפועל הוא לא פתח את הסתימה, הוא רק אמר שזה בסילוקית ולכן הוא לא יכול לעשות עם זה כלום, והוא כן גבה מחיר מלא של ביקור.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
חגית ואבי לוי, רמת גן.
משוב: 16/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבית.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עוז גונן, גבעתיים.
משוב: 11/12/2024
תיאור השירות:
פתיחה סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה ממש אחלה.
הגיע מהר, וטיפל בבעיה מאד מהר - בגלל שהייתה סתימה מאד קלה היה הוגן לבקש תשלום רק עבור ביקור ולא גבה עבור הפתיחה.
מומלץ מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל א. גבעתיים.
משוב: 14/07/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבניין.
חוות דעת:
אני אמליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור ו. גבעתיים.
משוב: 18/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אמין והגיע ממש מהר בערב חג. המחיר היה קצת גבוה בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סמדר ריינר, רמת גן.
משוב: 15/05/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מדהים! שחר הגיע לתקן סתימה בשירותים, הגיע מהר, מוקדם על הבוקר ופתר את הבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל ד. רמת גן.
משוב: 21/03/2024
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה בתשתית של הבניין עם מכשור ייעודי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הייתי מרוצה במאה אחוז!
מהיר, יסודי, נקי, אמין ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2236 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.