שחר היה אחלה, הוא הגיע מרגע לרגע, פתר את הבעיה כמו שצריך, הודה שהבעיה הייתה פשוטה יותר ממה שהוא חשב, המחיר שגבה היה הוגן בעיניי, אין תלונות, אם אצטרך אתקשר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נפתלי ש. רמת גן.
משוב: 02/04/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז מכיור מטבח ואיטום נזילה בצינור.
חוות דעת:
אחלה שירות! היה בקשר רציף והגיע למחרת לוודא שהתיקון אטם לחלוטין ופתר את הבעיה. אחלה שחר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריה ניטנברג, רמת גן.
משוב: 20/10/2024
תיאור השירות:
הרכבת ברז, סיפון והדבקת הכיור.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל פדות, רמת גן.
אשרור: 10/10/2024
משוב: 30/06/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלדד דבוש, גבעתיים.
אשרור: 09/08/2024
משוב: 10/06/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור ניקוז של כיור מטבח בגובה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! מקצועי ועשה מאמץ למצוא פתרון מהיר וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל גורביץ, רמת גן.
אשרור: 01/08/2024
משוב: 02/06/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
רותם בן חמו, רמת גן.
אשרור: 23/07/2024
משוב: 06/03/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור, ברז ניאגרה ומצוף בניאגרה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! הוא היה שקוף והוגן בכל זמן הביקור ואמר לי בדיוק כמה עולה כל דבר. המחירים קצת גבוהים לטעמי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לידור בן, גבעתיים.
משוב: 01/07/2024
תיאור השירות:
איתור נזילה והחלפת ברז בכיור במטבח.
חוות דעת:
שחר ענה מהר ונתן שירות אדיב, מהיר ומקצועי. אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה מיכאלי, רמת גן.
משוב: 25/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בברז ובכיור.
חוות דעת:
רק מחמאות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור ו. גבעתיים.
משוב: 18/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אמין והגיע ממש מהר בערב חג. המחיר היה קצת גבוה בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2236 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.