הוא היה על הכיפאק! הוא עשה את זה עבור הדיירים שלי ומבחינתם אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינת ק. הרצליה.
משוב: 03/06/2024
תיאור השירות:
החלפת מכסי ביוב ומסננת ביוב במקלחון
חוות דעת:
יצרתי קשר עם שחר לצורך החלפת מסננת ביוב במקלחון.
שלחתי לו תמונה והוא היה מאוד שירותי.
לאחר מכן החלטתי למקסם את הביקור ולהחליף מספר מכסי ביוב.
שוב שלחתי לו תמונות וסיכמנו הצעת מחיר חדשה.
לאורך כל הזמן הוא היה מאוד זמין ושירותי.
הוא הגיע אליי, ביצע את ההחלפות בצורה יפה ונקייה.
ביקשתי ממנו שישאיר לי חלקי חילוף (החלק הנשלף במסננת והמכסים) והוא השאיר לי 2 ערכות מלאות בלי תוספת תשלום.
בנוסף, הראתי לו תקלה נוספת בברז, הוא אמר שינסה להשיג לי את החלק.
למרות ששילמתי לו את המחיר המוסכם על העבודה, הוא הגדיל ראש וחזר לאחר כשעתיים עם החלק לתיקון הברז ולא גבה ממני שקל אחד נוסף, לא על החלק ולא על הביקור הנוסף.
ממליצה בחום על שחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הלל אבני, תל אביב.
משוב: 02/06/2024
תיאור השירות:
הרחקת ברז של מדיח כלים מהקיר.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, מקצועי והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הלל חולמיאנסקי, מודיעין.
אשרור: 02/06/2024
משוב: 29/03/2023
תיאור השירות:
החלפת סיפון לכיור מטבח כפול.
חוות דעת:
שחר היה אחלה! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ועשה בדיוק מה שביקשתי במחיר שסיכמנו. בחור ממש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל גורביץ, רמת גן.
משוב: 02/06/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
לירן דיין, רמת גן.
משוב: 01/06/2024
תיאור השירות:
טיפול מניעת ריח רע בחלל בבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בחור מקצועי, אמין, גבה מחיר הגיוני לדעתי ואני ממליץ עליו .
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.