הוא היה על הכיפאק! הוא עשה את זה עבור הדיירים שלי ומבחינתם אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דבורה זהבי, גינתון.
משוב: 08/05/2025
תיאור השירות:
שחר הגיע sos לתקן נזילה בכיור של האמבטיה.
הוא הבטיח להגיע בזמן ועמד במילה שלו.
שחר מאוד נחמד ואדיב ומאוד מאוד מקצועי.
אנחנו ממליצים עליו.
בהמשך ברור שהוא יהיה איש המקצוע שלנו עבור כל בעיה שתהיה לנו
חוות דעת:
היה מצוין, קיבלתי רושם טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הודיה שמעוני, תל אביב.
משוב: 08/05/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצהרת שירותים
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר צביליחובסקי, פתח תקווה.
משוב: 06/05/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הגיע, אמר בכנות שהסנו אינסטלטור ששמתי שעתיים קודם כנראה עשה כבר את העבודה. ביקש פחות ממה שהוסכם. עדיין בדק שכל הביקורות פתוחות. היה אדיב ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליעד אלחדד, תל אביב.
משוב: 06/05/2025
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לטיפול בריח רע במטבח.
חוות דעת:
הוא אחד הנדירים! לאחר שהיה אצלי בעל מקצוע בתחום שלא עלה על הבעיה, הוא שמע מה התקלה ועזר לי טלפונית כדי שלא אצטרך לשלם.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דני כהן, תל אביב.
משוב: 04/05/2025
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות: כיור מטבח וכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דפנה לוי, גבעת שמואל.
אשרור: 02/05/2025
משוב: 28/01/2025
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2200 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.