הוא החליף צינור קרוע לאחר שנזילה ופתר את הבעיה. הייתי מאוד מרוצה והוא אפילו הקדים וחיכה לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן מנור, תל אביב.
אשרור: 14/07/2024
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
ביטול מסנן מים בברז ראשי בדירה.
חוות דעת:
היה ממש טוב! הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
טל אלבז, תל אביב.
משוב: 23/05/2024
תיאור השירות:
חיבור תמי 4 והכנה למדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה עשר מעשר והכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל דרשן, תל אביב.
משוב: 27/12/2022
תיאור השירות:
החלפת סיפון ושחרור מסנן בברז בחדר שירותים ואספקת ידית דוש למקלחת.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה וטיפל בכל מה שהיה צריך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכסנדרה ר. תל אביב.
משוב: 08/08/2021
תיאור השירות:
חיבור מכונת כביסה ותמי 4.
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפנה כ. תל אביב.
משוב: 29/06/2021
תיאור השירות:
הכנה למדיח + החלפת פילטר בברז.
חוות דעת:
מושלם! שחר היה מקסים, לבבי, זמין, דייקן, מקצועי. הגיע לבצע הכנה למדיח במחיר שהוסכם מראש, כשהיה כאן שם לב שיש בעיה בזרימת המים בברז של הכיור במטבח ופתר את הבעיה, בנוסף החליף לנו פילטר בברז - וכל זה בלי לקחת תשלום נוסף! מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נדב גיהסי, אשקלון.
משוב: 10/10/2024
תיאור השירות:
התקנת תמי 4 ודלת למדיח כלים.
חוות דעת:
היה מצוין, שלחתי לו שאלה לא קשורה בוואצאפ והוא ענה והסביר לי. הוא הודיע מראש את המחיר, בא בזמן, המחיר היה סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז אדרי, רחובות.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
התקנת תמי 4, החלפת סיפון וחיבור מדיח כלים של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, רק המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינת ק. הרצליה.
משוב: 03/06/2024
תיאור השירות:
החלפת מכסי ביוב ומסננת ביוב במקלחון.
חוות דעת:
יצרתי קשר עם שחר לצורך החלפת מסננת ביוב במקלחון. שלחתי לו תמונה והוא היה מאוד שירותי. לאחר מכן החלטתי למקסם את הביקור ולהחליף מספר מכסי ביוב. שוב שלחתי לו תמונות וסיכמנו הצעת מחיר חדשה. לאורך כל הזמן הוא היה מאוד זמין ושירותי. הוא הגיע אליי, ביצע את ההחלפות בצורה יפה ונקייה. ביקשתי ממנו שישאיר לי חלקי חילוף (החלק הנשלף במסננת והמכסים) והוא השאיר לי 2 ערכות מלאות בלי תוספת תשלום. בנוסף, הראתי לו תקלה נוספת בברז, הוא אמר שינסה להשיג לי את החלק. למרות ששילמתי לו את המחיר המוסכם על העבודה, הוא הגדיל ראש וחזר לאחר כשעתיים עם החלק לתיקון הברז ולא גבה ממני שקל אחד נוסף, לא על החלק ולא על הביקור הנוסף.
ממליצה בחום על שחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איגור פליגיל, ראשון לציון.
משוב: 08/05/2023
תיאור השירות:
החלפת פילטר לאינרפוץ.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2228 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.