בדיקת נזילה מניאגרות בכמה חדרי אמבטיה, ניקוי אטמים והחלפת אביזר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! היה יסודי, מקצועי, ונתן המלצות למניעת חזרת התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה אברהם, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 07/02/2022
תיאור השירות:
החלפת ברז במרפסת והתקנת גומייה בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן והיה מקצועי. הסביר את העבודה ולדעתי המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אור רוזנבלום, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 20/10/2021
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה גלויה.
חוות דעת:
היה מאוד שירותי, מקצועי והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אורן ששון, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 07/02/2021
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! מקצועי, אדיב והוגן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דן יוסף, קציר-חריש.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה בכיור וניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רות זך, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
רוני היה ממש טוב, היה נחמד מאוד, ענייני, עשה עבודה נקייה ומסודרת במחיר ממש טוב. ביקשתי ממנו שיעשה לי עוד תיקון קטן עם רובה והוא עשה זאת בשמחה. היה נעים והגון, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב קליינר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור כניסת מים בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה עשר. הוא היה מהיר ונחמד, הוא עשה עבודה מאוד מקצועית במחיר סביר ואני אשמח להיעזר בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1263 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.